Postinor

61. Data: 2002-04-25 20:21:54

Temat: Re: Postinor
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

> W Chinach,mezczyzna ktory ma juz pewna ilosc dzieci poddawany
>jest przymusowej kastracji.
Sterylizacji a to nie to samo.:-)))

> A jak wyglada sprawa ludzi
> "z Zespolem Dawna"?
Downa.:-)

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego
adresu w nagłówku.

62. Data: 2002-04-26 05:51:46

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@w...net> napisał ...

> Czy wyzej wymienione przekonania odnosza sie tylko do proszkow,czy do
> wszystkich srodkow antykoncepcyjnych?

Po pierwsze - odpowiadając na czyjś post należy zacytować
stsosowny fragment jego wypowiedzi. Inaczej nie zawsze
wiadomo, o czym mówisz. A w tym wypadku nie wiadomo
kompletnie. "Powyższe" to znaczy jakie i czyje ?
Poczytaj netykietę albo zobacz jak to robią inni.

Po drugie - przed zabraniem glosu w jakimś wątku dobrze
jest przeczytać go w całości i wiedzieć o czym mowa.
Temat "Postinor" jest może i pokrewny tematowi
środków antykoncepcyjnych, ale sam środkiem
antykoncepcyjnym jednak nie jest, więc wstrzeliłeś się
z tymi swoimi "złotymi myślami" niekoniecznie na temat.

Pozdrawiam !
Mała Mi

63. Data: 2002-04-26 20:50:39

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Hi Mala Mi !
Doceniam twoj wysilek
-udzielonej mi lekcji pogladowej.
Moj posting "Re: Postinor"
to byl zart skierowany do przedmowcy,
a nie do wszystkich grupowiczow.
Pozatym-to nie debiut.
Grupe "pl.sci.medycyna"
znam od osmiu lat.
W tamtym czasie ciebie jeszcze tu nie bylo!
Bedac na liscie internetowych weteranow,
pozwalam sobie czasen na fantazje odchylenia od nietykiety,z nadzieja,ze
inni to rozumieja.

Elbarcadero

64. Data: 2002-04-26 21:00:10

Temat: Mala Mi - pytanie
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego wybralas pseudonim Mala Mi ?
Kiedy czytam ten podpis,mam przed oczami cos bardzo delikatnego i
kruchego.Taka jestes ?
Elbarcadero po hiszpansku znaczy
Statek Widmo !

65. Data: 2002-04-27 06:52:24

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@w...net> napisał ...

> Doceniam twoj wysilek
> -udzielonej mi lekcji pogladowej.

Drobiazg.
Czasem mnie takie edukacyjne ciągoty po prostu nachodzą. ;-)

> Moj posting "Re: Postinor"
> to byl zart skierowany do przedmowcy,
> a nie do wszystkich grupowiczow.

OK. Tylko do którego przedmówcy ?
Bo konstrukcja postu nie dawała możliwości
zorientowania się, do kogo mówisz.
Poza tym każdy post umieszczony na łamach grupy
jest siłą rzeczy skierowany do wszystkich.
Prywatną korespondencję wysyła się na prywatne konto.

> Pozatym-to nie debiut.
> Grupe "pl.sci.medycyna"
> znam od osmiu lat.

Tym bardziej się dziwię.

Pozdrawiam !
Mała Mi

66. Data: 2002-04-27 06:59:48

Temat: Re: Mala Mi - pytanie
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@w...net> napisał ...

> Dlaczego wybralas pseudonim Mala Mi ?
> Kiedy czytam ten podpis,mam przed oczami cos bardzo delikatnego i
> kruchego.Taka jestes ?

Widzę wyraźne braki w lekturze.
A serię o Muminkach trzeba przeczytać obowiązkowo
i w zasadzie nigdy nie jest na nią za późno.
Będzie to na pewno ciekawsze niż moja charakterystyka postaci.
Nick nie był wybrany przypadkowo. Czuję pokrewieństwo
z ta osóbką. Mała Mi zdecydowanie była mała
("najmniejszana Mimbla na świecie"), ja też jestem (157 cm).
A reszty dowiesz się z książek. Miłej lektury ! :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

67. Data: 2002-04-27 09:22:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Apr 2002 e...@w...net wrote:

> Dlaczego wybralas pseudonim Mala Mi ?
> Kiedy czytam ten podpis,mam przed oczami cos bardzo delikatnego i
> kruchego.Taka jestes ?

Mala Mi co prawda opdowiedziala ale pytanie jest intruzywne, to
znaczy takie, ktorego nie powinno sie zadawac publicznie na grupe.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Odsylam do artykulow Gunthera Eysenbacha w BMJ.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

68. Data: 2002-05-04 23:24:33

Od: "L'e-szczur" <l...@e...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
am.torun.pl...

> Mala Mi co prawda opdowiedziala ale pytanie jest intruzywne, to
> znaczy takie, ktorego nie powinno sie zadawac publicznie na grupe.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

No, ale wiesz, koles siedzial na pl.sci.medycyna juz przed wojnami
punickimi, wiec czasami (2 na 3 puszczone w tym watku posty) moze pozwolic
sobie na odchylenia od netykiety, etykiety, bon-tonu, savoir-vivre'u czy
zwyczajnie kultury osobistej. Z drugiej strony skoro indagowanej w ten
sposób osobie to nie przeszkadza to niby nie ma problemu, ale niesmak
pozostaje.

Pozdro

L'e-szczur

ntg antropologia
szukam leku
Zarys Anatomii Czlowiek - czy ktos ma opinie???
Kolana
otylosc - prosze o pomoc