Malakser???? Doradzcie prosze.

1. Data: 2007-04-05 07:29:00

Temat: Malakser???? Doradzcie prosze.
Od: "wodar" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o porade w naprawde waznej dla mnie sprawie.

Bardzo mi bliska , starsza juz osoba musi od zaraz przejsc na diete
niskoweglowodanowa (zero chleba, cukru i zywnosci wysokoprzetworzonej). Podstawa
pozywienia maja byc surówki (okolo 1 kg startych warzyw dziennie) oraz dodatkowo
bialko w postaci miesa. Z racji wieku odpara reczne tarcie warzyw.
Doradzcie prosze czego uzywacie albo co obecnie warto kupic aby umozliwic tej
osobie samodzielne, codzienne sporzadzanie surowek. Jako facet zupelnie sie na
tym nie znam.

Chodzi mi o malakser/robot (nie wiem jak to sie obecnie nazywa), ktory umozli
wykonaia surowki z marchwi (i innych warzyw korzeniowych) bedacej zblizona do
tej startej na drobnej recznej tarce. Priorytetem dla mnie jest nie za wielki
rozmiar i latwosc rozbierania i mycia. Mysle ze powinienem sie zamknac w kwocie
400-400 zl. Nie potrzebuje zbednych przystawek do np. wyrabiania ciasta.
Chcialbym zrobic prezent jeszcze przd swietami a wiec licze na pomoc.

Pozdrawiam surowkojadow
darek

P.S.
Jesli bedzie rowniez mozliwosc zmiksowania koktajlu warzywnego to bedzie to
dodatkowy atut.

2. Data: 2007-04-05 07:34:21

Temat: Re: Malakser???? Doradzcie prosze.
Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wodar <w...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> 400-400 zl. Nie potrzebuje zbednych przystawek do np. wyrabiania ciasta.
> Chcialbym zrobic prezent jeszcze przd swietami a wiec licze na pomoc.

Ja mam coś takiego od ładnych paru lat i sobie chwalę: http://tnij.org/plan
Niedrogie, trwałe, bardzo funkcjonalne, może tylko miejsca trochę zajmuje.

> Jesli bedzie rowniez mozliwosc zmiksowania koktajlu warzywnego to bedzie to
> dodatkowy atut.

Jest taka możliwość :-))

Ania

3. Data: 2007-04-05 07:42:38

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):

Ooo, jaki dziwny link mi się wkleił ;-)))))

Miało być tak: /mam nadzieję, że teraz sie uda/
http://tnij.org/robot-kasia-mpm

Ania

4. Data: 2007-04-05 11:34:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 07:29, "wodar" <w...@s...pl> wrote:

Niech sobie posadzi topinambur - dla cukrzyków cudowne warzywo - można
gotować, można na surowo.

5. Data: 2007-04-05 12:54:21

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Niech sobie posadzi topinambur - dla cukrzyków cudowne warzywo - można
>gotować, można na surowo.

A i w piecu tym napalisz ,i bioetanol też z tego zrobisz :-)

Pozdrawiam przedświątecznie

Monika

6. Data: 2007-04-05 13:14:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> wrote in message

> A i w piecu tym napalisz ,i bioetanol też z tego zrobisz :-)
>
> Pozdrawiam przedświątecznie
>
> Monika

Jem - dość smaczny, z tym, że gotuję w mundurkach i wyciskam z nich jak
pastę do zębów - wprost do ust. Ale przepisy są w sieci:
http://www.huuskaluta.com.pl/marekc/kuchnia.php

Golona
gołąbki inaczej (z modyfikacjami)
gotowe przyprawy i sosy, które przydatne i dobre które odradzacie
Re: Pizza niepuszysta - czemu?
Co zrobić na obiad w sobotę?