Malowanie ścian ze złudzeniem optycznym

1. Data: 2008-08-28 05:17:06

Temat: Malowanie ścian ze złudzeniem optycznym
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na pewnej witrynie:
http://www.joemonster.org/art/9638/Genialne_znaki_pa
rkingowe
pojawiło sie coś takiego i pytanie - jak coś takiego namalować? niema
tak powykręcanego pokoju ja o wy parking natomiast chciałbym zrobić tak
ze z jednego punktu patrząc na róg ściany obrazek "wyjdzie" z niej.

Myślałem by zrobić to np w jakimś programie 3D potem nakleić na ścianki
w jakiś magiczny sposób tak by obrazek sam się rozciągnął. wydrukować
każda ściankę i za pomocą siatki przenieść powiększone na ścianę. ale ze
3D nie umiem to stoję w kropce.

2. Data: 2008-08-28 05:24:19

Temat: Re: Malowanie ścian ze złudzeniem optycznym
Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik wrote:
> [...]
> wydrukować każda ściankę i za pomocą siatki przenieść powiększone na
> ścianę. ale ze 3D nie umiem to stoję w kropce.

laserem wyznaczają sobie punkty - mają laser który "rysuje" cokolwiek mu z
komputera wyślesz
laserek sobie swieci - a czlowiek wyznacza to na scianach i podłogach -
potem maluje

3. Data: 2008-08-28 07:13:24

Od: salamon <s...@b...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] pisze:
> [...]
> komputera wyślesz
> laserek sobie swieci - a czlowiek wyznacza to na scianach i podłogach -

Jak ta technika idzie naprzód...
Kiedyś takie cuda robiło się przy pomocy rzutnika (epidiaskopu).
Dowolny obrazek wyświetlasz na ścianę i odrysowujesz.

SALAMON

4. Data: 2008-08-28 07:18:31

Od: bans <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

salamon pisze:

> Jak ta technika idzie naprzód...
> Kiedyś takie cuda robiło się przy pomocy rzutnika (epidiaskopu).
> Dowolny obrazek wyświetlasz na ścianę i odrysowujesz.

A jeszcze dawniej i bez rzutnika się dało:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9d/H
olbein-ambassadors.jpg
;)

--
bans

5. Data: 2008-08-28 11:42:44

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

salamon wrote:

> Jak ta technika idzie naprzód...
> Kiedyś takie cuda robiło się przy pomocy rzutnika (epidiaskopu).
> Dowolny obrazek wyświetlasz na ścianę i odrysowujesz.

rzutnik też może być - ale ma jedną wade - przy dużych powierzchniach -
ilość światła i widoczność
ale do domu pewnie się sprawdzi....

:)

Blat 80 lub 70 cm - gdzie?