Maly problem pamiecia.....

1. Data: 2000-01-04 11:43:33

Temat: Maly problem pamiecia.....
Od: "Marek W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec potrzebuje uzupelnic luki w pamieci i szukam ciagu dalszego przepisu
salatki ktora mi posmakowala w czasie sylwestrowej zabawy

to co pamietam:

ser zolty
jajko na twardo
mocny smak czosnku

Moze ktoz wie co jeszcze tam nalezy dodac?

Z gory dziekuje za pomoc

Marek

1. Data: 2000-01-04 11:44:05

Temat: Odp: Maly problem pamiecia.....
Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek W. <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:F1lc4.15253$N...@n...tpnet.pl...
> [...]
> jajko na twardo
> mocny smak czosnku
>
> Moze ktoz wie co jeszcze tam nalezy dodac?

Ja dodalabym jeszcze kukurydze konserwowa, cebulke, majonez ...

Lilla

1. Data: 2000-01-04 13:10:52

Temat: Re: Maly problem pamiecia.....
Od: "Marek W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a) w wiadomości: <84smhs$ak9$1@helios.man.lublin.pl>...

>Użytkownik Marek W. <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:F1lc4.15253$N...@n...tpnet.pl...
>przepisu

>Ja dodalabym jeszcze kukurydze konserwowa, cebulke, majonez ...

Majonez tam byl chiba ....kukurydzy nie stwierdzilem niestety ani
cebulki......

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2000-01-05 10:42:25

Od: "Marek W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a) w wiadomości: <84updq$54$1@helios.man.lublin.pl>...

>Moze gdy sprobujesz wykonac salatke w wersji proponowanej przeze mnie
>tez Ci posmakuje i zapomnisz o tamtej :)

Heh.....
Pewnych rzeczy nie idzie nijak zapomiec.....

Marek

Odp: Plesniak
Kuchnia warszawska
wasze brzuszki?
Re: Witam
Bangkok z polskim jedzeniem? To mozliwe!