Mały ruch na grupie

1. Data: 2008-01-02 08:27:28

Temat: Mały ruch na grupie
Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś mi powiedzieć dlaczego na grupce taki mały ruch?
Od zawsze takie sezon ogórkowy tutaj panuje?

2. Data: 2008-01-02 10:12:30

Temat: Re: Mały ruch na grupie
Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczelarz Bartek pisze:
> Może ktoś mi powiedzieć dlaczego na grupce taki mały ruch?
> Od zawsze takie sezon ogórkowy tutaj panuje?

nooo nie ma tu tłumów... i rwetesu jak choćby na polityce, czy religii
;-DDD, ale czasem coś ciekawego można się stąd dowiedzieć. Jak coś
wiesz... pisz !!! ruch się zwiększy ;-))), a wszyscy mogą skorzystać. ;-))
pozdrawiam
robercikus

3. Data: 2008-01-02 13:17:39

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-01-02 09:27, użytkowniczka/użytkownik Pszczelarz Bartek
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):
> Może ktoś mi powiedzieć dlaczego na grupce taki mały ruch?
> Od zawsze takie sezon ogórkowy tutaj panuje?

No tutaj nigdy nie było jakiegoś dużego ruchu, a ostatnio jest
cieniutko, ale powiem tak: na innej grupie mamy ten sam wątek :-)
Po prostu usenet nie jest już tak popularny i powiem tak, że ludzi
przerzucają się na różnego tupu fora internetowe z obsługą z
przeglądarek, a usenet zaczyna być domeną dinozaurów internetu, którzy
lubią tę formę uczestnictwa w dyskusjach :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2008-01-02 13:27:18

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi Jacek Kruszniewski napisał(a), W dniu
2008-01-02 14:17:

> [...]
> przeglądarek, a usenet zaczyna być domeną dinozaurów internetu, którzy
> lubią tę formę uczestnictwa w dyskusjach :-)

A może znowu unsert staje się elitarny ?? tak jak był na początku
kiedyś z powodu niewystarczającej infrastruktury technicznej, a teraz z
powodu wyboru użytkowników wynalazku jakim jest internet :)
--
Piotr M:-)
Gadatliwe kobiety mówią, by nic nie powiedzieć; gadatliwi mężczyźni, by

5. Data: 2008-01-02 16:40:31

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.01.2008 14:27, użytkowniczka/użytkownik Piotr M;-)
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):
> Na grupie pl.soc.inwalidzi Jacek Kruszniewski napisał(a), W dniu
> 2008-01-02 14:17:

..

> A może znowu unsert staje się elitarny ?? tak jak był na początku
> kiedyś z powodu niewystarczającej infrastruktury technicznej, a teraz z
> powodu wyboru użytkowników wynalazku jakim jest internet :)

Bardziej z tego powodu, że gro nowych użytkowników internetu korzysta
tylko i wyłącznie z przeglądarki internetowej www. Ludziom nie chce się
uczyć niczego więcej. Na onet.pl, wp.pl czy innych portalach pocztę
obsługuje się przez stronę internetową.
Klient Poczty - może tylko Ms Outlook :-) , Klient grup dyskusyjnych to
jest po prostu już sporą barierą nie do pokonania, ustawienia - horror,
ludzie nie wiedzą co to jest usenet.

A ftp czy telnet, ssh - to już jest kosmos.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

6. Data: 2008-01-02 17:26:48

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi Jacek Kruszniewski napisał(a), W dniu
2008-01-02 17:40:

> [...]
> ludzie nie wiedzą co to jest usenet.
>
> A ftp czy telnet, ssh - to już jest kosmos.

Jacek

Kosmos to jest fizyka kwantowa .... wiersze Miłosza to o czym ty
mówisz to przedszkole a nawet żłobek a może to ja juz jestem stary
zgred ;-)
--
Piotr M;-)
Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła.

7. Data: 2008-01-02 20:36:08

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:flfvol$501$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dnia 2008-01-02 09:27, użytkowniczka/użytkownik Pszczelarz Bartek
> napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

Dobry wieczor,

> [...]

Nie trzeba mowic tylko po to zeby mowic,
My jestesmy ....... konkretni :-)))

> No tutaj nigdy nie było jakiegoś dużego ruchu, a ostatnio jest cieniutko,
> ale powiem tak: na innej grupie mamy ten sam wątek :-)

:-)

> [...]
> a usenet zaczyna być domeną dinozaurów internetu, którzy lubią tę formę

a wydawało mi się, że nie tak dawno ...... tu zaczynałam :-)
Dinozaurka? :-)

--
do usłyszenia
Sylwi@

8. Data: 2008-01-02 20:42:46

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:flgf55$gds$1@nemesis.news.tpi.pl...

Dobry wieczor,

[...]

jak to jak to ...... Ty chyba dinozaurem zostales :-)
Toc bywaly czasy, ze sie ludzim rece do klawiatury rwaly :-)

[...]
> [...]
> Klient Poczty - może tylko Ms Outlook :-) , Klient grup dyskusyjnych to
> jest po prostu już sporą barierą nie do pokonania, ustawienia - horror,

Czytajac to zdanie ....... hmmm...... czuje sie ... dowartosciowana bo jakos
akurat od samego poczatku jak zaczelam przygote z internetem nigdy nie
lubilam korzystac z przegladarek :-)
Gdybym teraz zaczynala pewnie bylabym inna :-)

I w tym dobrym nastroju, mowie Wszystkim dobranoc :-)

--
do usłyszenia
Sylwi@

9. Data: 2008-01-03 17:43:13

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr M;-)" news:flg3ft$vei$1@news.onet.pl

> A może znowu unsert staje się elitarny ?? tak jak był na początku
> kiedyś z powodu niewystarczającej infrastruktury technicznej, a teraz z
> powodu wyboru użytkowników wynalazku jakim jest internet :)

W tym co piszesz jest dużo racji. Nie każdy potrafi sobie skonfigurować
outlooka czy inny program by móc sobie komfortowo czytać newsy na grupach :)

Może też ludzie lubią sobie utrudniać życie. Dla mnie czytanie for
internetowych po prostu jest niewygodne. Usenet daje swobodę i to jest
piękne.
Niestety nawet w dobie, kiedy dostęp do internetu jest prawie powszechny
trochę dziwi fakt, że niektóre osoby nawet nie słyszały o takim wynalazku
jak usenet - szkoda, bo na pewno znaczna ich część mogła by wnieść sporo do
prowadzonych dyskusji.

10. Data: 2008-01-03 17:44:04

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" news:flfvol$501$1@nemesis.news.tpi.pl

> No tutaj nigdy nie było jakiegoś dużego ruchu, a ostatnio jest
> cieniutko, ale powiem tak: na innej grupie mamy ten sam wątek :-)

Trochę mnie to dziwi, bo na forach internetowych dotyczących
niepełnosprawności jest duży ruch... no ale może nie każdy wie o takim
wynalazku jak usenet :)

> [...]
> przeglądarek, a usenet zaczyna być domeną dinozaurów internetu, którzy
> lubią tę formę uczestnictwa w dyskusjach :-)

Również pozdrawiam
Pszczelarz Bartek

Karta Zaopatrzenia Comiesiecznego
Niepełnosprawni na rynku pracy - badania
"inwalida" napadł na bank
Ulga prorodzinna na dorosłe dziecko ON.
życzenia