Małżeństwo na próbę :-)

31. Data: 2007-10-11 16:55:15

Temat: Re: Małżeństwo na próbę :-)
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> Ale jakby małżeństwo było np. na 7 lat, to mozna by liczyć jak w
> wojsku
> :-) Np. 105 DDC :-) I chusty rezerwisty by się robiło.
> I później do rezerwy.

A szkolenia dla rezerwistów?

> ...Godzina piąta minut trzydzieści
> kiedy pobudka zagrała
> grupa rezerwy szła do cywila
> niejedna żona płakała... :-)

No szowinista normalnie. Psiakrew, to żona na wolność wychodzi, niech
sobie mąż płacze;-)

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

32. Data: 2007-10-11 17:13:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tapta pisze:

> Ja bym tak szybko nie odstępowała nauczona przykrym doświadczeniem życiowym.
> Kiedyś moją siostrę bolały plecy i płakała, że to nerka chora, więc ja w dobroci
> serca zaoferowałam jej swoją. Ona ja oczywiście ochoczo przyjęła. Małpie nic nie
> było, a ja do dziś chodzę z cudza nerką.

Jakoś nie bardzo rozumiem tę historię. Mogłabyś jaśniej? Oddałaś
siostrze nerkę, która była jej niepotrzebna, a Ty musiałaś w zamian za
to dostać nerkę od kogoś? I sama tak tę nerkę wyjęłaś sobie, a nie
lekarze? Bo chyba lekarze wcześniej by się zorientowali, że nerka
siostry jednak zdrowa. Tak gdybam, bo nie wiem zupełnie o co chodzi.
Zakrawa mi to na lekki trolling.

Pozdrawiam
Ewa

33. Data: 2007-10-11 17:13:28

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> A szkolenia dla rezerwistów?

Nie, no doświadczenie bojowe oczywiście w walce zdobyte. Nie ma lekko :-)

Zresztą szkolenie jak szkolenie, ale co z przepustkami?

> No szowinista normalnie. Psiakrew, to żona na wolność wychodzi, niech
> sobie mąż płacze;-)

No końcówka oczywiście od płci zależna. A chusty dla rezerwistek różowe,
a dla rezerwistów niebieskie :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

34. Data: 2007-10-11 17:19:30

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> Nie, no doświadczenie bojowe oczywiście w walce zdobyte. Nie ma lekko
> :-)
>
> Zresztą szkolenie jak szkolenie, ale co z przepustkami?

Przepustek ze szkolenia nie dają;-)

> No końcówka oczywiście od płci zależna. A chusty dla rezerwistek
> różowe, a dla rezerwistów niebieskie :-)

Tfu, nie znasz ładniejszych kolorów? Znaczy się, ten różowy jest be.

35. Data: 2007-10-11 17:51:11

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisała:

> Jakoś nie bardzo rozumiem tę historię. Mogłabyś jaśniej?

Żart taki, nie? "Oddała", więc już nie jej, tylko siostry, która
przyjęła ten dar. No. I jedna z dwóch nerek w Tapcie już jest cudza, nie?
I jest to przykład, jak rozważnym i uważnym trzeba być przy dawaniu
prezentów.

--
Old Rena spiesząca z pomocą
[Renata Gierbisz]

PS. Otwieram firmę usługową: odpowiadanie na pytania retoryczne i
tłumaczenie żartów

36. Data: 2007-10-11 18:10:11

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2007 18:48:32 +0200, krys napisał(a):

> Tylko po co?

A tak sobie, po nic
--
Elżbieta

37. Data: 2007-10-11 18:44:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena pisze:

> [...]
> przyjęła ten dar. No. I jedna z dwóch nerek w Tapcie już jest cudza, nie?
> I jest to przykład, jak rozważnym i uważnym trzeba być przy dawaniu

Aha! Ja to jednak mało rozgarnięta jestem (może trochę dlatego, że po
Tapcie różnych rzeczy się spodziewam, ale nie takich wyrafinowanych
żartów ;-) ).

Pozdrawiam
Ewa

38. Data: 2007-10-11 18:44:56

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2007 19:51:11 +0200, Old Rena napisał(a):

> [...]
> przyjęła ten dar. No. I jedna z dwóch nerek w Tapcie już jest cudza, nie?
> I jest to przykład, jak rozważnym i uważnym trzeba być przy dawaniu

to jakaś bardzo niekumata jestem, bo dalej nie wiem o co biega.
--
Elżbieta

39. Data: 2007-10-11 18:58:56

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" :

> www.suwaczki.pl albo waszslub.pl ściągasz stamtąd suwaczek i sam Ci
> policzy
> --

U mnie nie działa.
Ślub był w 1984 r. :-)

Czy oni sądzą że nieco starsze małżeństwa nie korzystają z Internetu ?

Pozdrowienia

Basia

40. Data: 2007-10-11 19:28:20

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. napisał(a):

> Użytkownik "Elżbieta" :

> U mnie nie działa.
> Ślub był w 1984 r. :-)
>
> Czy oni sądzą że nieco starsze małżeństwa nie korzystają z Internetu ?

Raczej, ze tak stare małżeństwa nie istnieją. W końcu miał być limit 7
lat, nie?;-)

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

Test programu AnoMail
E-SATTV
[link] interia lepsza niz bravo girls :)
No i co ja mam zrobić do diaska?...
Wyżalić się chcę...