Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(

From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
Date: Mon, 24 Jul 2006 20:24:05 +0200

Użytkownik "andy" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:1153759410.001227.146950@m73g2000cwd.googlegrou
ps.com...
Jeff napisał(a):

>Witam. Tutaj sie mylisz. W DO odchudzanie oraz inne niezwykle korzystne
>zmiany w zdrowiu czlowieka sa nastepstwem prawidlowego zasilania
>organizmu we wlasciwe skladniki pokarmowe - najlepsze bialko i
>najlepsze tluszcze. Jak moze byc chory mozg, ktory wierzy, ze od
>tluszczu mozna utyc.

Akurat to ze kazdy ma inne geny i inne tendencje w tym rowniez do
okreslonych chorob i nadwagi badz nie jest wiadome i nie trzeba tego
udowadniac. Co do tluszczu nie twierdze ze od niego czlowiek utyje, czlowiek
utyje natomiast od jego nadmiaru badz nadmiaru innych pokarmow, kazdy
czlowiek ma inna przemiane materii, jest mniej lub bardziej aktywny i to tez
ma duzy wplyw.
Skoro uwazasz ze geny nie maja nic do tego to jak mi wytlumaczysz fakt, ze
ja jestem szczupla nie jestem na zadnej diecie jem to na co mam ochote i ile
chce? Bo ja juz wiem takie mam geny tacy sa moi rodzice i ich rodzice tez
tacy byli wujkowie i ciotki tez sa szczupli znam tylko jedna osobe w
rodzinie z nadwaga, ale to wynika z choroby i podeszlego wieku, ktory
uniemozliwia ruch.

>Zwykla banda oszustow, tak jak w klinice Anny.

Nie do konca, czlowiek tam poczuje sie dowartosciowany i nabiera wiekszej
checi do walki z nadwaga czy inna choroba. Jest kontrolowany co go motywuje
do dzialania.

> [...]
> ktorej pisze Krzysztof, dieta optymalna jest bardzo dobrym rozwiazaniem,
> szczegolnie w fazie poczatkowej, kiedy czlowiek musi w miare szybko pozbyc
> sie
> tego balastu ktory uniemozliwia mu normalne funkcjonowanie.
> (warto przed i w tarkcie diety zrobic niezbedne biochemiczne badania).

>Po kazdym z newsow takich jak wojna, zamach terrorystyczny, pedofilia
>mowi sie w mediach ze swiat zwariowal i ze jest to prawdziwe pieklo na
>ziemi. Nie mowi sie ze 95% populacji ludzkiej zre pasze dla bydla. A to

Ciekawe punkt widzienia. A co powiesz o narodach zyjacych na ryzu i rybach
badz owocach morza?
Nie slyszalam jakos zeby sie tam tlukli.

--
pozdr,
ewka