Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(

From: " Jeff" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
Date: Mon, 24 Jul 2006 18:29:32 +0000 (UTC)

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie lubie wdawac sie w dyskusje i klocic sie z przeroznymi osobami na forum
> wiec nie podpisuje sie pod kazdym postem z ktorym sie zgadzam, no i poza tym
> za malo czasu na to:)

Hmmm....niestety na forch dyskusja tak to wyglada, a jezeli ludzie nie
polemizuja(ja nie uwazam, ze to sa tylko klotnie), to i nikt niczego
sensownego sie nie dowie na dany temat, bowiem jesli wszyscy dyskutanci sie ze
soba zgadzaja, to i dyskusji po prostu nie ma.

Ponadto ludzie lubia mijac sie z prawda i przedstawiac swoje imaginacje za
prawdy objawione i niepodwazalne.
Jesli nikt nie bedzie na tego typu wypowiedzi reagowal, to i inni moga nie
zauwazyc, ze ktos konfabuluje, a w odniesieniu do tematow dotyczacych
np.zdrowia to przeciez wyjatkowo istotny problem.

Dzieki za informacje.
----
Pozdrawiam Jeff