Mam ochote za dobra zupe...

1. Data: 2003-08-12 12:36:28

Temat: Mam ochote za dobra zupe...
Od: "GreGo" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, co polecacie? Zaznaczam, ze lubie czosnek, kielbase,
ziemniaki, warzywa... ryby, grzyby itd :-)
Wlasciwie wszystko, wiec pole do manewru jest duze.
Z gory dziekuje.
pozdrawiam,
GreGo

1. Data: 2003-08-12 12:49:33

Temat: Re: Mam ochote za dobra zupe...
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

GreGo wrote:

> Jak w temacie, co polecacie? Zaznaczam, ze lubie czosnek, kielbase,
> ziemniaki, warzywa... ryby, grzyby itd :-)

jakis czas temu zrobilem zupe meksykanska z serwisu mniam mniam i moge
ci ja szczerze polecic
jest genialnie prosta, niesamowicie bogata w rozne smaki i ... chyba
najbardziej kaloryczna ze wszystkich zup (imho zupa ta starcza za
pierwsze i drugie danie, a nawet deser )
a jak jeszcze posypiesz serem ....
http://www.mniammniam.pl/p.php?p=651

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-12 14:40:55

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

uhmmmm, to zrób najnormalniejszy w świaecie dobry stary polski żur na
kiełbasie z grzybkami, do tego jeszcze gotowane ziemnieki jak kto lubi

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-08-12 18:18:29

Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecę Ci pietrusiajkę. Jest to zupa tania, pożywna i zdrowa. A oto
przepis:
kilka ziemniaków( pokrojonych w kostkę),
3 pietruszki ( korzeń),
natka pietruszki(posiekana),
1 liść laurowy,
1 mała cebulka,
kilka ziaren czarnego pieprzu,
łyżka jarzynki,
łyżka masła,
Wszystko zalać wodą (zimną) oprócz masła, i gotować aż będzie miękkie i
rozpadające się.
Pilnować ,aby woda nie wygotowała się. Na koniec dodać masło , natkę
pietruszki i bardzo dużo zmielonego pieprzu. Podawać z bułeczką posmarowaną
masełkiem. Smacznego.
Na drugie danie pasują do tego placki kartoflane z dużą ilością cukru.
Małgorzata

1. Data: 2003-08-13 05:37:20

Od: "Babarosia" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie, co polecacie? Zaznaczam, ze lubie czosnek, kielbase,
> ziemniaki, warzywa... ryby, grzyby itd :-)
> Wlasciwie wszystko, wiec pole do manewru jest duze.

polecam zupe/krem - brokułowo - czosnkową !
pyyyyyyyychotka
podajesz z malukimi grzankami posypanymi ziolami :-)

juz mi slinka leci

pozdro
agat

Programy kucharskie w internecie!!!