Co zjeść w Hiszpanii?

1. Data: 2003-08-11 09:31:18

Temat: Co zjeść w Hiszpanii?
Od: a...@t...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli macie takie doświadczenia, to prosiłabym Was o podanie nie tylko
nazwy potrawy, ale ewentualnie też ogólnie tego, z czego ona jest.... Nie
chciałabym, abśmy: mój mąż i ja mieli problemy żołądkowe podczas podróży
poślubnej:)

Ana

1. Data: 2003-08-12 07:56:12

Temat: Re: Co zjeść w Hiszpanii?
Od: "Tomcio" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>chciałabym, abśmy: mój mąż i ja mieli problemy żołądkowe podczas >podróży

Ja pamietam, byly takie wspaniale - chyba sie to "Pinchos" nazywalo - miesko
wieprzowe nawiniete na dluugie patyczki (cos jak do szaszlykow) i
grillowane - poezja.
Paella raczej dla entuzjastow :)

Tomcio

1. Data: 2003-08-12 09:13:55

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomcio wrote:

> Paella raczej dla entuzjastow :)

paelli trzeba w hiszpanii sprobowac i nie zgodze sie z tym, ze to danie dla
entuzjastow, bo jest tak wiele jego odmian, ze kazdy znajdzie cos dla siebie:
jak nie lubi owocow morza to niech zamowi z kurczakiem i warzywami, jak nie
lubi ryzu w oryginalnej paelli to niech znajdzie paelle z makaronem (uwielbiam
ja)
pozdro
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-12 10:06:40

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam gaspacho! Wspaniałe danie na upalne dni - na pewno się nie
zatrujecie!
Poza tym nie sądzę, żebyscie mieli jakieś specjalne kłopoty
żołądkowe - kontynent ten sam, flora bakteryjna podobna - nie to co
np. w Afryce czy Ameryce Płd...
Może tak dla BHP nie pijcie wody z kranu tudzież napojów z lodem.

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej podróży :)
Kasia

liczi?
sałatka z zielonych pomidorów
pesto-miażdżenie pestek, orzechów?