sałatka z zielonych pomidorów

1. Data: 2003-08-11 21:45:27

Temat: sałatka z zielonych pomidorów
Od: "aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć!
pomożcie potrzebuje przepis na sałatke z zielonych pomidorów taką na zimę do
słoikow
szukałam juz chyba wszedzie i nigdzie nie ma albo ze mnie słaby INTERNAUTA!
mam nadzieje ze znajdzie sie pomocna dłoń

1. Data: 2003-08-11 22:25:04

Temat: Re: sałatka z zielonych pomidorów
Od: b...@o...pl (Bacia) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szukałam juz chyba wszedzie i nigdzie nie ma albo ze mnie słaby
INTERNAUTA!
> mam nadzieje ze znajdzie sie pomocna dłoń

przesyłam Ci mój przepis , ktory własnie 2 dni temu robiłam
1 kg zielonych pomidorów
30 dkg cebuli
2 3/4 szklanki wody
1 1/4 szklanki octu {10%}
płaska łyzka soli
10 dkg cukru
pieprz, ziele ang,liść laurowy--po kilka sztuk

pomidory umyc i pokroic w plastry
cebulę obrac i pokroić w plastry
zagotować wodę z cukrem ,octem solą i przyprawami
w słoiku ułożyc warstwami pomidory i cebulę zalac zalewa i zakrecić słoiki
pasteryzowac 20 minut

Smacznego
BEATA

1. Data: 2003-08-12 05:28:20

Temat: Re: sałatka z zielonych pomidorów (ot)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bh92re$pjc$...@n...news.tpi.pl...
> cześć!
> pomożcie potrzebuje przepis na sałatke z zielonych pomidorów (...)

....lekkie ot....smazone zielone ;)

http://www.lecinema.pl/na/kinoman_uczta.php#6

agataw

1. Data: 2003-08-12 07:56:14

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bacia wrote:
> w słoiku ułożyc warstwami pomidory i cebulę zalac zalewa i zakrecić słoiki
> pasteryzowac 20 minut

A moze masz jakis przepis na salatke bez pasteryzowania? Robie wszystkie
przetwory bez tego (brak odpowiedniego akcesoria w postaci duuuzego
gara) i jak na razie sa dobre, ale na salatke z zielonych pomidorow
jakos nie mam pomyslu....

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-08-12 17:36:15

Od: "Ania " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> szukałam juz chyba wszedzie i nigdzie nie ma albo ze mnie słaby INTERNAUTA!
> mam nadzieje ze znajdzie sie pomocna dłoń

Wysyłam Ci mój ulubiony przepis na moją ulubioną sałatke, jest bardzo prosta
w wykonaniu ale niestety ją też trzeba pasteryzować. Mam nadzieję że i Tobie
zasmakuje

SAŁATKA Z ZIELONYCH POMIDORÓW

1 kg zielonych pomidorów
30 dag cebuli
1,5 szkl octu (10%)
3 szkl wody
ok. 3 dag soli
łyżka cukru
1 dag przypraw (pieprz, ziele angielskie, liść laurowy)
30 dag marchwi

Pomidory umyć i pokroić w plastry, cebulę obrać, pokroić w plastry,
dodać do pomidorów, wszystko lekko osolić i odstawić na 2 godziny,
następnie odcedzić. Zagotować wodę z octem, solą cukrem i przyprawami,
ostudzić. Pomidory, cebulę i marchew (pokrojoną na plasterki)układać w
słoikach, zalać zalewą, zakręcić. Pasteryzować 15 - 20 minut.
KONIEC

Pozdrawiam
ANNIA

pesto-miażdżenie pestek, orzechów?