Re: Mama, Teściowa i wigilia

Data: 2001-12-24 23:41:09
Temat: Re: Mama, Teściowa i wigilia
Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl>

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości
news:a08cqd$cnp$1@news.onet.pl...
> Nic ci chyba nowego nie napisze, ale opowiem, do jakich wnioskow doszlismy
> naszej malenkiej rodzince...
> Swieta to dla nas duzy stres, nie tylko ze wzgledow, jakie ciebie dotycza,
> ale rowniez dlatego, ze nam dochodzi kwestia pogodzenia dwoch kultur i
> tradycji. Uff, jak nieraz ciezko to sobie wyobrazic, zanim czlowiek sam
tego
> nie doswiadczy.
> Wigilijny stol to dla mnie bezmiesne potrawy, karp, barszcz z uszkami,
itp,
> [...]

Nic nie wycięłam bo ...no właśnie Aniu,zgadzam się z tym co napisałaś i tak
właśnie myślę.
My okres buntu mamy już za sobą i wyglądało to tak samo jak u Doruni
ale.....wystarczy.Moja rodzina to ja ,mój mąż i moje dzieci.Moi rodzice to
dopiero niedawno zrozumieli i przyznam że pierwszy raz od 12 lat jakie
jestem poza domem,naprawdę z miłą chęcią przyjęłam ich zaproszenie na
wigilię bo wiem że zaczęli nas postrzegać jako coś odrębnego(już nie małe
dzieci które trzeba wiecznie strofować).
Dziś było wspaniale i jutro również idziemy na świąteczny obiad,nie ma
obrażania się,komentarzy.Może wszyscy potrzebowaliśmy tego czasu aby nabrać
dystansu i odkryć się na nowo.
Pozdrawiam Kasia z rodzina
P.S,Co do teściów....a to już inna historia-(((((