Re: Maniak?- nie!, to zbyt proste...

Data: 2000-04-23 09:57:44
Temat: Re: Maniak?- nie!, to zbyt proste...
Od: "sabina" <q...@g...pl>

Dobra skoro poruszyles temat rozmow psychologicznych, ale co dalej. zalozmy,
ze je przeprowadza, bo w rzeczywistosci tak jest, ale co nim kieruje, moze
ludzie ktorzy tego doswiadczyyli sa w stanie mi jakos doradzic, naprowadzic
na slad. Napewno bywaliscie juz w takich sytuacjach, w ktorych wydaje nam
sie, ze nie ma wyjscia, nagle ktos podchodzil i pokazywal ukryte drzwi.
Szukam wlasnie tego "kogos" w tym problemie.

Chcialem wam podziekowac za wszelkie dotychczasowe sugestie i prosic o
kolejne. dzieki:)

j23 <j...@a...phils.uj.edu.pl> w artykule
news:fRxM4.31888$hK2.620323@news.tpnet.pl pisze...
> A moze ten Pan po prostu zajal sie badaniem rozwoju "duchowego" kobiet i
> przeprowadza z nimi rozmowy psychologiczne? Tak to przynajmniej wyglada na
> pierwszy rzut oka. A swoja droga sama chetnie porozmawialabym z takim
Panem
> :-).
> Pozdrawiam
> j23