Re: Maniak?- nie!, to zbyt proste...

Data: 2000-04-23 09:54:44
Temat: Re: Maniak?- nie!, to zbyt proste...
Od: "sabina" <q...@g...pl>

Czesc. niestety nie wiem co to jest metoda majeutyczna. Ale jesli chodzi o
to poznawanie kobiet.... wydaje mi sie, ze on pewne zasady jednak, mozna by
je nazwac "zasadami segregacji" tzn. nie rozmawia z kazda kobieta, nie
poznaje byle pierwszej. Musi w niej dostrzec cos osobliwego, wiedziec, ze
ona jest... jest....inna. Pragnie tej innosci, sluchac inaczej, rozmawaic
inaczej, wylaczyc sie z codziennosci, co nie znaczy, ze chcialbym od niej
uciec na zawsze. zapewne wzgledy estetyczne odgrywaja tu pewna
role(niewielka), bardziej to jak ona jest, jesli porozmawia z nia i nic nie
dostrzeze, zapomina ze cos takietgo zasitnialo(taka sytuacja), jakby sie
nigdy nie dobylo. I on to traktuje normalnie w odroznieniu od niektorych
osob. Nie wiem co mu poradzic, pomoc,jak wyjasnic to co robi........

Wtedy