Re: Manifest Breivika

Data: 2020-07-14 16:09:52
Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Kviat

W dniu 14.07.2020 o 14:00, trybun pisze:

> Do kogo niby mają zgłosić kradzież ludzie których okradziono z emerytur,
> ty cymbale?

Do prokuratury. Czego znowu nie rozumiesz cymbale?
Masz dowody na kradzież, to co cię powstrzymuje?

Jak płacisz podatki, to też cię okradają? To głosuj na takich, którzy
zwolnią cię z podatków.
Chodzisz na wybory? Głosujesz? Nie? No to morda w kubeł i nie narzekaj,
skoro masz na to ********.

> O czym ty  gadasz.

Oj dziecko, znowu nie nadążasz za dyskusją. A specjalnie dla ciebie
zostawiam cytaty, żebyś wątku nie zgubił (który sam zacząłeś LOL :))

Cytuję ponownie - sam to napisałeś:
"Obywatelowi nie wolno w prostych słowach oceniać jego ewentualnych
rządów, czyli np. nazwać kłamcą, oszustem czy sprzedawczykiem"

Obywatelowi jak najbardziej wolno oceniać (chyba już nie długo...),
nawet w prostych słowach.
To co ty napisałeś, to nie jest ocenianie.
Ile razy trzeba ci to powtórzyć żebyś ogarnął?

> Czyli może prowokator pluć ci w ryło  a tobie tylko wolno powiedzieć że
> to deszcz pada.. Trudno nawet ocenić bezmiar twojego debilizmu.

O czym ty gadasz.
Qrwa dokąd ten kraj zmierza.
Marzy ci się bezkarne niszczenie cudzego mienia? Cymbale.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr