Re: Manifest Breivika

From: trybun <L...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Manifest Breivika
Date: Sun, 19 Jul 2020 09:36:26 +0200
<refeig$215$1@gioia.aioe.org> <5f0c047c$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<rehcck$1er8$2@gioia.aioe.org>
<5f0c6a0e$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<rek6o4$19rp$3@gioia.aioe.org>
<5f0e3172$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <reu87h$iom$6@gioia.aioe.org>
<5f13912b$0$522$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 19.07.2020 o 02:16, Ilona pisze:

> //i to juz idzie 'na zwarcie'...!
>

> "Warszawa Trzaskowskiego finansuje komunistyczne wykłady i warsztaty z
> ,,Taktyki Miejskiej"
>
> 27 maja 2020"
>
> "Pod rządami Platformy Obywatelskiej Warszawa finansuje komunistyczną
> ,,instytucję kultury", która organizuje antykapitalistyczne wykłady.
> Biennale Warszawa, bo o tej instytucji mowa czerpie fundusze z budżetu
> miasta, za które organizuje wykłady prowadzone przez komunistów i
> nawiązujące do Marksa czy Keynsa.
>
> ,,Czerwona Warszawa" - takie hasło na następne wybory samorządowe
> [...]
koli-antykapitalistow-neokomunisci-za-pieniadze-mias
ta-warszawa

Bardzo chwalebne, sytuacja gdy wąska garstka jest w posiadaniu 95%
zasobów światowych wymaga nagłośnienia i piętna. Brawo, tylko że ja w
takie intencje PO zwyczajnie nie wierzę, są to tylko kolejne farbowane
wilki pozujące na komuchów. Oni podobnie jak SLD dobro wspólne mają
zwyczajnie gdzieś.