Re: Manifest Breivika

Data: 2020-07-21 22:25:02
Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2020-07-21 15:00, trybun wrote:

> Z komuchami to tak jak i z wiarą - albo się wierzy w Boga czy Idee albo
> nie. Tu nie ma miejsca na odstępstwa i mutacje.
>
> Bez jaj, "lud" nigdy nie przejrzy. Jest to tylko ciemna masa która miota
> się w poszukiwaniu promyka światła, świadomości, a gdy już ktoś go im
> zaświeci to się zaczyna się tego kurczowo trzymać. Na tym żerują te
> wszystkie "autorytety".

No nie porownuj Boga Wszechmogoncego... do Marksa, nawet w duecie z
Engelsem... choc, wiara, takze mniewa rozne oblicza...

Mysle, ze nie doceniasz tzw. 'ludu' a wlasciwie, jego mondrosci, ktora
propagowana jest przez pokolenia, chociazby w odruchach...

A, tzw. 'autorytety', jak zwykle, zainteresowane som zamiataniem spraw
istotnych pod dywan... i nie raz widac jak to siem niektorzy, z nich
oburzajom, jesli tzw. suweren osmieli siem myslec inaczej...?

//teraz mamy niepowtarzalnom okazje obserwowac, jak to po 30-dziestu
latach, dosc istotnej atomizacji politycznej, 'w ten kraj', pojawia siem
duapol... cos na ksztalt, amerykanskiej sceny politycznej skupionej
wokol dwoch skrzydel tego samego aparatu 'wadzy'...