Re: Manifest Breivika

Data: 2020-08-18 09:33:31
Temat: Re: Manifest Breivika
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 17.08.2020 o 19:32, Ilona pisze:

> Ale teraz Rosja to jest teraz najwienkszy sojuznik Ameryki... w wojnie
> o dominacje z Chinami... i by nie zostac potraktowana, jak junior
> partner, stara siem zajonc jak najlepszom wyjsciowom pozycje.
>
> Popatrz jak zawziencie cwiczom w Syrii, swoj korpus oficerski w tej
> nowej doktrynie Gierasimowa...
> Wprowadzono tam calkiem nowy system rotacyjnego udzialu, tak by kazdy
> oficer mial okazje praktycznie poznac te zagadnienia, w warunkach
> realnego konfiktu.
>

> Francja wlasnie paczy i widzi, ze w jej tradycyjnej strefie wplywow, w
> [...]

Tak, największy, mimowolny ale jednak to dzięki ZSRR, a tereaz Rosji,
USA są silne.  Z tezą o chińskich, czy kogokolwiek innego planach o
dominacji nad światem to poza wymienianą już wcześniej trójcą zła nie
zgadzam się - poza nimi  nie ma na dzień dzisiejszy takich krajów.

Normalna reakcja obronna, normalnego kraju. Stado warczących psów coraz
bardziej  otacza to normalne chyba jest że każdy normalny kraj bedzie
próbował odsunąć zagrożenie dalej od swoich granic.

Mądrzy ludzie powinni próbować i z tego wyciągać korzyści dla siebie.
Tymczasem my potrafimy tylko oddawać potencjalne korzyści walkowerem.
Tak Polska wychodziła i wychodzi na "sojuszach" z silnymi tego świata -
jak "zabłocki".  Chiny aspirują do miana hegemona,.. a więc dlaczego nie
zrobić do nich słodkich oczu i czegoś zaproponować? Nie jesteśmy pępkiem
świata, ale jakieś korzyści na pewno moglibyśmy z tego tytułu osiągnąć.