Manifest Breivika

111. Data: 2020-08-03 04:58:48

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-02 08:59, trybun wrote:

> Oj, jakoś nie znalazłem czasu aby głębiej się z nim zaznajomić. Widzę
> jednak że raczej moim idolem nie zostanie, zrozumienia też niech nie
> oczekuje. Problem jednak w tym że w dzisiejszym zakłamanym świecie
> naiwnością by było oczekiwać dostępu do niesfałszowanego testamentu
> Breivika. Jakoś zupełnie do mnie nie przemawia motyw wielokrotnych
> morderstw z powodu emigrantów.

Tak, od samego zdarzenia, motyw byl jakos nieadekwatny... i mozliwe, ze
ten 'Manifest', mial na celu skierowanie odium winy w zupelnie innym
kierunku...!

Tak jak w Berlinie, gdzie martwy kierowca jechal tirem przez pol miasta...

ZAMACH W BERLINIE - ZESTAWIENIE NIEŚCISŁOŚCI (TEORIE SPISKOWE / FAŁSZYWA
FLAGA)

https://www.youtube.com/watch?v=itm1BAAgQHI

//a w opisie pod filmem, caly szereg linkow do nagran z telefonow
przypadkowych swiadkow...!

112. Data: 2020-08-03 05:01:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-02 09:00, trybun wrote:

> Spojrzmy na to inaczej - ciągłe utarczki i waśnie z ze wschodnią stroną,
> z południowymi nic nic nie lepiej,. Węgrzy? -  Zdaje się że oni
> stosowali wobec polskich internowanych żołnierzy karę chłosty... i mamy
> pokłosie tego całego Międzymorza.
>
> Nie twierdzę jednak że taka idea jest niemożliwa do zrealizowania, i to
> nie zadziała, warunek jeden - nie może to być sojusz pod auspicjami
> jednego z imperialistów.

//ale to z tymi Wengrami to po tym, jak zostali zdominowani przez
Habsburgow...?

113. Data: 2020-08-04 12:35:21

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.08.2020 o 04:58, Ilona pisze:

> [...]
> FAŁSZYWA FLAGA)
>
> https://www.youtube.com/watch?v=itm1BAAgQHI
>
> //a w opisie pod filmem, caly szereg linkow do nagran z telefonow

No , niestety, w prawie każdej kwestii (nie tylko Breivika) odnoszę
wrażenie że ktoś próbuje mnie urobić do czegoś co jakoś podskórnie budzi
moja niechęć i obawy. Nie znam mediów które stawiają na rzetelna
informację,. Wcześniej szum z tym całym terroryzmem, teraz z Virusem. To
jakiś kabaret - Ogłoszona w kraju epidemia a p minister zdrowia idzie
sobie na urlop, jego rzecznik paraduje przed kamerami bez maski..

114. Data: 2020-08-04 12:35:36

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.08.2020 o 05:01, Ilona pisze:

> //ale to z tymi Wengrami to po tym, jak zostali zdominowani przez
> Habsburgow...?

Jeszcze przed. Wtedy jeszcze mało kto miał świadomość co to z herr
Adolfa za ptaszek.

115. Data: 2020-08-05 03:06:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-04 12:35, trybun wrote:

> [...]
> jakiś kabaret - Ogłoszona w kraju epidemia a p minister zdrowia idzie
> sobie na urlop, jego rzecznik paraduje przed kamerami bez maski..

Ta, pytanie jest: Po co to wszystko...?

//moze juz jest zaplanowene cos znacznie bardziej przerazajoncego niz
terroryzm i virus, razem wziente...?

116. Data: 2020-08-05 03:22:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-04 12:35, trybun wrote:

> Jeszcze przed. Wtedy jeszcze mało kto miał świadomość co to z herr
> Adolfa za ptaszek.

To zdecydowanie po...

//mnie chodzi o te dominacje, z 1867...!

"U podstaw powstania CK Monarchii, jak często określane są Austro-Węgry,
leży tak zwany Kompromis (Ausgleich) z lutego 1867, który zapoczątkował
istnienie dualistycznej monarchii parlamentarnej w miejsce
absolutystycznego Cesarstwa Austriackiego (1804-1867). Od połowy XIX w.
zaczęło ono tracić wpływy i stabilizację wewnętrzną."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Austro-W%C4%99gry#Gene
za

117. Data: 2020-08-05 13:05:34

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2020 o 03:06, Ilona pisze:

> Ta,  pytanie jest: Po co to wszystko...?
>
> //moze juz jest zaplanowene cos znacznie bardziej przerazajoncego niz
> terroryzm i virus, razem wziente...?

Strach, nad zastraszonym obywatelem czy krajami łatwiej panować. A z
tymi antyludzkimi knowaniami to faktycznie trzeba by cos zrobić, ale nie
w ramach spisku wąskoiego grona a nagłosnić sprawe i podać pod szeroką
dyskusję na międzynarodowym forum., bo że trzeba coś przedsięwziąć to
chyba nikt nie ma wątpliwiści - prowadzona obecnie polityka prowadzi
prosto do końca człowieka na ziemi, a być może nawet i całej ziemi.

118. Data: 2020-08-05 13:08:00

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2020 o 03:22, Ilona pisze:

> [...]
> miejsce absolutystycznego Cesarstwa Austriackiego (1804-1867). Od
> połowy XIX w. zaczęło ono tracić wpływy i stabilizację wewnętrzną."

Ja tylko nawiązałem do tych kar chłosty dla polskich żołnierzy w
kontekście naszego bratankowstwa z Madziarami..

A tak z ciekawości - kto poczuł się być, albo faktycznie został
spadkobiercą tego czegoś zwanego AustroWęgrami? Np. Jugosławia =Serbia,
ZSSR= Rosja, AustroWęgry=?

119. Data: 2020-08-09 05:15:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-05 13:05, trybun wrote:

> [...]
> chyba nikt nie ma wątpliwiści - prowadzona obecnie polityka prowadzi
> prosto do końca człowieka na ziemi, a być może nawet i całej ziemi.

Od czasu, gdy szeroko rozumiane, 'procedury medyczne' staly siem towarem
i obiektem reklamy, bendzie trudno... ale, mimo tego, wierze w
rozsondek, oparty na instynkcie samozachowawczym... przynajmiej,
niektorych...!

120. Data: 2020-08-09 05:28:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-05 13:08, trybun wrote:

> [...]
>
> A tak z ciekawości - kto poczuł się być, albo faktycznie został
> spadkobiercą tego czegoś zwanego AustroWęgrami? Np. Jugosławia =Serbia,

Tak, mniej wiencej... jednak, wydaje siem, ze zeszlo to 'ono', do
podziemia... w koncu, nikt tam zadnych konfiskat majontkow nie
przeprowadzal i Habsburgowie, Hohenzollernoowie, oraz inne panujonce
rody, nadal majom siem swietnie a na widok publiczny powystawiali
populistow i rzondzom z ''tylnego siedzenia'.

//Moze, w takim Deutschland, majom nawet prawdziwego prawnuczka cesarza
Wilhelma... i czekajom na specjalnom okazje...?

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P