Manifest Breivika

121. Data: 2020-08-09 10:54:05

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2020 o 05:15, Ilona pisze:

> Od czasu, gdy szeroko rozumiane, 'procedury medyczne' staly siem
> towarem i obiektem reklamy, bendzie trudno... ale, mimo tego, wierze w
> rozsondek, oparty na instynkcie samozachowawczym... przynajmiej,
> niektorych...!

No, niestety, te procedury medyczna też przybliżają świat człowieka ku
końcowi. Po prostu za dużo nas jest na ziemi, a medycyna ewidentnie
przykłada do tego ręki.

122. Data: 2020-08-09 10:54:52

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2020 o 05:28, Ilona pisze:

> Tak, mniej wiencej... jednak, wydaje siem, ze zeszlo to 'ono', do
> podziemia... w koncu, nikt tam zadnych konfiskat majontkow nie
> przeprowadzal i Habsburgowie, Hohenzollernoowie, oraz inne panujonce
> rody, nadal majom siem swietnie a na widok publiczny powystawiali
> populistow i rzondzom z ''tylnego siedzenia'.
>
> //Moze, w takim Deutschland, majom nawet prawdziwego prawnuczka
> cesarza Wilhelma... i czekajom na specjalnom okazje...?

 No tak... Ale jakby na to nie patrzeć było to imperium, a więc i
szkody wobec innych narodów i krajów chcąc nie chcąc musiały być. Tak
więc ktoś powinien się podiąć im zadośćuczynienia.

Zdaje się że los Niemców nie leży całkowicie w ich własnych rękach.

123. Data: 2020-08-10 04:28:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-09 10:54, trybun wrote:

> No, niestety, te procedury medyczna też przybliżają świat człowieka ku
> końcowi. Po prostu za dużo nas jest na ziemi, a medycyna ewidentnie
> przykłada do tego ręki.

A gdzie tam...? Raptem, niespelna 8 miliardow...
Gdyby wszystkich ustawic 'chlop przy chlopie', to zmiescili bysmy siem
na powierzchni archipelagu Fidzi...!

//a procedury, takie sobie, tylko ludzie podatne na reklame i zachlanne,
nie znajom umiaru... myslom, ze jak cos likorz zrobi, to tylko na
zdrowie wyjdzie...

124. Data: 2020-08-10 04:35:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-09 10:54, trybun wrote:

>  No tak... Ale jakby na to nie patrzeć było to imperium, a więc i
> szkody wobec innych narodów i krajów chcąc nie chcąc musiały być. Tak
> więc ktoś powinien się podiąć im zadośćuczynienia.

W przypadku Austro_Wegier, trzeba by siem dobrze zastanowic...
Czuli siem jak na swoim i inwestowali w przemysl, takze w
infrastrukuture komunikacyjnom, zwlaszcza kolejowom, ktora do dzisiaj
sluzy wielu regionom owczesnej Galicji i Lodomerii., ze o Balkanach nie
wspomne.
Moglo by siem okazac, ze takim Habsburgom to trzeba by jeszcze doplacic...!

> Zdaje się że los Niemców nie leży całkowicie w ich własnych rękach.

//narazie... a co bendzie gdy zacznie...?

125. Data: 2020-08-10 11:53:09

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2020 o 04:28, Ilona pisze:

> [...]
>
> //a procedury, takie sobie, tylko ludzie podatne na reklame i
> zachlanne, nie znajom umiaru... myslom, ze jak cos likorz zrobi, to

Ale niestety życie nie polega tylko na staniu obok siebie..

Pewnie że tzw służba zdrowia to i też zlepek patologii, jednak to
właśnie dzięki niej nie na już tego o czym niedawno rozmawialiśmy na
grupie - czyli 60letnich zgarbionych staruszek z kosturami
wspomagającymi chodzenie, w ręku..

126. Data: 2020-08-10 11:53:44

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2020 o 04:35, Ilona pisze:

> [...]
> Moglo by siem okazac, ze takim Habsburgom to trzeba by jeszcze
> doplacic...!

> //narazie... a co bendzie gdy zacznie...?

Tak to chyba nie możemy na to patrzeć, no bo i Niemcy zażądają od nas
rekompensat za cywilizowanie nas przez Hitlera..;-)

Nie wiadomo,. Ja  życzę każdemu narodowi wolności i suwerenności. Także
od czynników zewnętrznych.

127. Data: 2020-08-11 04:45:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-10 11:53, trybun wrote:

> [...]
> właśnie dzięki niej nie na już tego o czym niedawno rozmawialiśmy na
> grupie - czyli 60letnich zgarbionych staruszek z kosturami

Pewnie, ze nie na tylko na staniu...ale ludzie ogolem zajmujom stojonc
niecale 20,000 [km^2] a calkowita powierzchnia ladow na Ziemi prawie
150,000,000 [km^2]... i to tylko jedna trzecia calej powierzchni...!
Poza tym, mozna budowac plywajonce miasta i uprawiac rosliny... bo to
tylko kewstia dostempnosci do zrodel energii....

A tych dzisiejszych staruszek to, raczej nie ma dzisiaj przez zdrowom
diete w dziecinstwie i wlasciwe odzywianie w ogole...

128. Data: 2020-08-11 04:47:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-10 11:53, trybun wrote:

> [...]
> rekompensat za cywilizowanie nas przez Hitlera..;-)
>

> Nie wiadomo,. Ja  życzę każdemu narodowi wolności i suwerenności. Także

I ja zycze kazdemu narodowi jak najlepiej, jednak nauczony smutnym
doswiadczeniem wolal bym paczec na lapy, niektorym... :)

129. Data: 2020-08-12 12:08:47

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2020 o 04:45, Ilona pisze:

> [...]
>
> A tych dzisiejszych staruszek to, raczej nie ma dzisiaj przez zdrowom
> diete w dziecinstwie i wlasciwe odzywianie w ogole...

I na koniec będziemy się wzajemnie pożerać. Ziemia ma określone
możliwości dla utrzymania wegetacji dla poszczególnych gatunków. Co niby
daje to przedłużanie agonii upychajęc się jak sardynki w puszce? Jak
słyszę opinie naukowców że nagle przyjdzie sam, dzień gdy populacja sama
z siebie zacznie spadać to zaliczam to do kolejnej bzdury lansowanej
przez to towarzystwo. Żadne filozofie naukowe, religje czy optymistyczne
podchodzenie do sprawy nic w tej kwestii nie zmienią - gatunek ludzki
czeka zagłada za sprawą nadmiernej reprodukcji gatunku.

130. Data: 2020-08-12 12:10:03

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2020 o 04:47, Ilona pisze:

> I ja zycze kazdemu narodowi jak najlepiej, jednak nauczony smutnym
> doswiadczeniem wolal bym paczec na lapy, niektorym... :)

Najłatwiej i najprościej próbować  stosować matodę eliminującą
potencjalne konflikty wobec siebie.  Aż wierzyć się nie chce że po tylu
złych doświadczeniach ciągle nie widzimy swoich własnych błędów i nie
wyciągamy z nich wniosków.

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P