Manifest Breivika

131. Data: 2020-08-13 06:16:49

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-12 12:08, trybun wrote:

> I na koniec będziemy się wzajemnie pożerać. Ziemia ma określone
> możliwości dla utrzymania wegetacji dla poszczególnych gatunków. Co niby
> daje to przedłużanie agonii upychajęc się jak sardynki w puszce? Jak
> słyszę opinie naukowców że nagle przyjdzie sam, dzień gdy populacja sama
> z siebie zacznie spadać to zaliczam to do kolejnej bzdury lansowanej
> przez to towarzystwo. Żadne filozofie naukowe, religje czy optymistyczne
> podchodzenie do sprawy nic w tej kwestii nie zmienią - gatunek ludzki
> czeka zagłada za sprawą nadmiernej reprodukcji gatunku.

Jeszcze baaardzo daleko do wyczerpania mozliwosci wegetacji roslin na
przwdziwej glebie a jak siem wezmie pod uwage uprawy hydroponiczne w
wielopietrowych 'fabrykach' roslin, to kres mozliwosci oddala siem
jeszcze, jeszcze bardziej...

//tu Mr. Kaku, jest dumny z tego, ze ludzkosc wchodzi w nowy typ
cywilizacji...

"Michio Kaku - 3 rodzaje pozaziemskich cywilizacji - Lektor PL"

https://www.youtube.com/watch?v=vT_6z-09vVc

Spadek populacji jest juz widoczny, jesli popaczec perspektywicznie...

//widac to juz w Europie i w bialej Ameryce i ten model konsumpcjonizmu
i nicnierobienia, (nawet dzieci), rozpropaguje siem po swiecie, w ciagu
jednego pokolenia...!

https://www.youtube.com/results?search_query=%22woln
osc+w+remoncie%22++

132. Data: 2020-08-14 07:29:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-12 12:10, trybun wrote:

> Najłatwiej i najprościej próbować  stosować matodę eliminującą
> potencjalne konflikty wobec siebie.  Aż wierzyć się nie chce że po tylu
> złych doświadczeniach ciągle nie widzimy swoich własnych błędów i nie
> wyciągamy z nich wniosków.

//to wlasnie to som te wnioski...!

Rzeczywistosc jest taka, ze na koniec dnia liczy siem, ile kto ma
dywizji...!

133. Data: 2020-08-14 07:34:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-14 07:29, Ilona wrote:

> //to wlasnie to som te wnioski...!
>
> Rzeczywistosc jest taka, ze na koniec dnia liczy siem, ile kto ma
> dywizji...!

//ostatnio pan Jacek wraz z kolegami z S&F objechal polnocno_zachodni
limes...

"Jacek Bartosiak opowiada o wnioskach z wizyty terenowej zespołu S&F w
państwach bałtyckich."

https://www.youtube.com/watch?v=8bwzXPqWjIk

134. Data: 2020-08-14 08:16:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-14 07:34, Ilona wrote:

> [...]
> limes...
>
> "Jacek Bartosiak opowiada o wnioskach z wizyty terenowej zespołu S&F w

//a jesli kto ciekawy, to tu jest wyklad w Akademii wojsk Lafowych we
Wroclawiu...

"Lecture at the Land Force Military Academy, Wrocław, Poland" //j. polski

https://youtu.be/C3xu1zimPVw
https://youtu.be/C3xu1zimPVw?t=2795

135. Data: 2020-08-14 13:39:16

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2020 o 07:29, Ilona pisze:

> //to wlasnie to som te wnioski...!
>
> Rzeczywistosc jest taka, ze na koniec dnia liczy siem, ile kto ma
> dywizji...!

Wcale nie, jest cała gromada krajów bez tych dywizji a ich obywatele
mogą spać spokojnie,. Jak to się dzieje, zapytałby ktoś, - ano wg mnie
one zdają sobie sprawę z swojej słabości i nie potrząsają szabelką na
sąsiadów. Nie zawierają sojuszów z bandytami tego świata wymierzonych w
interesy swoich sąsiadów. To podręcznikowe przykłady na to co robiliśmy
źle kiedyś, i znowu robimy .

136. Data: 2020-08-14 18:27:05

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.08.2020 o 06:16, Ilona pisze:

> [...]
>
> //widac to juz w Europie i w bialej Ameryce i ten model
> konsumpcjonizmu i nicnierobienia, (nawet dzieci), rozpropaguje siem po

Chciałbym przyznać ci rację, ale nie mogę.  Pozostaje tylko nadzieja,
ale jak ja mieć skoro bez lupy widać do czego to wszystko zmierza.
Ludzie by musieli nabrać zupełnie innych nawyków - czyli np stawiać na
"być", nad "mieć" i oczywiście wyzbyć się tych innych prymitywnych
instynktów które m.in. nakazują nam rozmnażać się ponad wszelakie normy.

137. Data: 2020-08-15 09:11:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-14 08:16, Ilona wrote:

> [...]
> Wroclawiu...
>
> "Lecture at the Land Force Military Academy, Wrocław, Poland"  //j. polski

errata:

limes jest polnocno-wschodni

a Akademia Wojsk Ladowych we Wroclawiu

138. Data: 2020-08-15 09:14:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-14 13:39, trybun wrote:

> [...]
> sąsiadów. Nie zawierają sojuszów z bandytami tego świata wymierzonych w
> interesy swoich sąsiadów. To podręcznikowe przykłady na to co robiliśmy

Nie zaprzeczam, ze som taki kraje, ale zapewne, majom somsiadow ktorzy
nie konceptualizujom ofensywy na ich terytoria...

https://www.cyberdefence24.pl/wojna-nowej-generacji-
szef-rosyjskich-sil-zbrojnych-zatwierdzil-nowa-strat
egie-walki

139. Data: 2020-08-15 09:22:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-14 18:27, trybun wrote:

> [...]
> "być", nad "mieć" i oczywiście wyzbyć się tych innych prymitywnych
> instynktów które m.in. nakazują nam rozmnażać się ponad wszelakie normy.

Ufajmy...!

140. Data: 2020-08-15 12:09:49

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.08.2020 o 09:22, Ilona pisze:

> Ufajmy...!

Jasne,. I miejmy nadzieje że nasi potomkowie/następcy będą mądrzejsi od
nas, wtedy nasz gatunek ma jakieś szanse na przetrwanie.

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P