Re: Manuela Gretkowska naucza na Przystanku Woodstock

Data: 2008-08-02 00:10:57
Temat: Re: Manuela Gretkowska naucza na Przystanku Woodstock
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Akurat tego jestem pewien. :)
Twoje fenomenalne uwarunkowanie w tym zakresie nie wzięło się
znikąd.

Tak jak pisałem: wierzę ci, ale nie ufam w twoją zdolność do trzeźwej
oceny w zakresie twoich zapewnień.

Poza tym zwracam uwagę na sformułowanie "p*ne w zauważalnym
stopniu", co nie jest tożsame z "p*ne na wszystkich poziomach",
czy cuś.
Tak [i dlatego] to działa.

--
CB