Margarita (bylo:tequila)

1. Data: 2001-09-20 18:36:23

Temat: Margarita (bylo:tequila)
Od: E...@n...net (EsatreS) szukaj wiadomości tego autora

Skoro temat tequili zostal poruszony, moglby ktos podac wyprobowany
przepis na margarite? I zeby bylo tematycznie, proponuje wokol tego
zmontowac tex-mex obiadek. Osobiscie posiadam sprawdzony wielokrotnie
przepis na ryz po meksykansku (purysci, nie unoscie sie).

EsatreS

1. Data: 2001-09-20 19:34:31

Temat: Re: Margarita (bylo:tequila)
Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

wyprobowany (zrobilam miedniczke tego na 25 urodziny....dawno temu...)
Proporcje : 5/8 tequila, 2/8 likieru pomaranczowego ( ja uzywam triple
sec, cointreau albo ale to mniej dobre grand menier), 1/8 soku z
zielonej(jak nie mozna inaczej z normalnej zoltej) cytryny. Oczywiscie
sol na brzegach szklanki. W krainie Tex-Mex ( w praktyce w
Kalifornii)dorzucaja do tego napitku lodu do woli ktory sie topi i
rozciencza napitek. Oprocz tego albo mozna z tym lodem to zmielic w
mixerze (frozen margarita) albo zostawic plyn z kostkami lodu (shaken
margarita). Jezeli sie myle w shaken - frozen to prosze o poprawienie
mnie, ale proporcje surowcow podstawowych sa idealne.....
Ania (siostra Ewy jakby ktos chcial wiedziec)

1. Data: 2001-09-20 19:53:59

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

nie tak dawno...
... od niedawna mamy, razem, ponad 50tke !

Ewcia

--
Niesz !
3...@n...fr...

1. Data: 2001-09-20 20:28:02

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

i Margarita swietnie Ci wychodzi. polecam !

--
Niesz !
NGrq7.446$T...@t...easynet.fr...

1. Data: 2001-09-21 08:24:52

Od: Aga <A...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moz.e znasz przepis na margerite; truskawkowa;, mniammmmmmmmmmmmm

1. Data: 2001-09-21 09:29:57

Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na obiadek

fajitas ryz salasa kukurydza

1. Data: 2001-09-21 22:19:01

Od: hmmm <h...@n...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <A...@a...pl> napisala:

>A moze znasz przepis na margerite; truskawkowa;, mniammmmmmmmmmmmm

witam.

ja zawsze robie na oko (i tak sie dziwnie sklada, ze nigdy nie w
sezonie, wiec z mrozonki), ale powiem jak:

lekko rozmrozone truskawki mieszam z sokiem z lemonek (a jak tych nie
stanie, to z cytryn) i miksuje z odpowiednia (na smak) iloscia
tequilli. czasem dosypuje cukru.
brzegi kieliszkow maczam w soku z lemonek (--> uwaga o cytrynach) i w
cukrze pudrze.

proporcji nie podam, nigdy nie sa stale, kazda porcja inna i na tym
polega caly urok.
(wiem, wiem, purysci beda zgrzytac zebami, juz uciekam, nie lubie tego
dzwieku ;-)

hmmm
(ach, tequilla... rozmarzylam sie)

rekordowa porcja