Marzy sie fanatyzmowi karać homo

1. Data: 2016-06-17 23:46:48

Temat: Marzy sie fanatyzmowi karać homo
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce nie jest karane Homo, jednak w krajach arabskich czy afrykanskich gdzie
rządzi kler jest karane. W Rosji zakazana " propaganda" . Polska popierając dzicz na
ONZ będzie karała gejów, czy tylko Watykan im kazał, tak głosować, tym
sprzedawczyką.?

http://strajk.eu/polska-rosja-i-iran/

2. Data: 2016-06-18 07:17:08

Temat: Re: Marzy sie fanatyzmowi karać homo
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2016 o 23:46, glob pisze:
> [...]
ONZ będzie karała gejów, czy tylko Watykan im kazał, tak głosować, tym

Nie należy karać homo, jedynie należy karać homo i hetero za seks analny

3. Data: 2016-06-18 07:22:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-18 07:17, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> Nie należy karać homo, jedynie należy karać homo i hetero za seks analny

Lesby mają u Ciebie jakieś szczególne względy?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

4. Data: 2016-06-18 07:23:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2016 o 07:22, Qrczak pisze:
> Lesby mają u Ciebie jakieś szczególne względy?

Lesbijki są fajne,

5. Data: 2016-06-18 10:08:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]
>
> http://strajk.eu/polska-rosja-i-iran/

Nie należy karać homo, jedynie należy karać homo i hetero za seks analny

Trzeba leczyć homofobów bo mordują normalnych ludzi, to przede wszystkim. Ten
sprzeciw spowoduje wiele zgonów ludzi, przez fanatyzn religijny.

6. Data: 2016-06-18 11:04:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-18 07:23, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> Lesbijki są fajne,

Oj, za dużo porno, za mało włoskiego relizmu, pinokio...

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

7. Data: 2016-06-18 12:31:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lesby mają u Ciebie jakieś szczególne względy?

Lesbijki tez nie powinny uprawiać seksu analnego

8. Data: 2016-06-18 12:31:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2016 o 10:08, glob pisze:
> Trzeba leczyć homofobów bo mordują normalnych ludzi, to przede wszystkim. Ten
sprzeciw spowoduje wiele zgonów ludzi, przez fanatyzn religijny.

Jak leczyć? A pedofobów też leczyć?

9. Data: 2016-06-18 13:16:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-18 12:31, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> Lesbijki tez nie powinny uprawiać seksu analnego

A oral już mogą?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

10. Data: 2016-06-18 13:18:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2016 o 13:16, Qrczak pisze:

> A oral już mogą?

nie jestem zwolennikiem orala w związku hetero, ale pozwólmy lesbijkom na to

Cywilizacja i dzicz
Polska w koalicji z Iranem i Putinem na zgromadzeniu ONZ
Spotkało się dwóch idiotów.
:-)
Kim jest ta niemka?