Marzy sie fanatyzmowi karać homo

11. Data: 2016-06-18 15:29:42

Temat: Re: Marzy sie fanatyzmowi karać homo
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 18.06.2016 o 10:08, glob pisze:
> Trzeba leczyć homofobów bo mordują normalnych ludzi, to przede wszystkim. Ten
sprzeciw spowoduje wiele zgonów ludzi, przez fanatyzn religijny.

Jak leczyć? A pedofobów też leczyć?

Pedofile to zboczeńcy, a homo normalni jak hetero, dlatego bo natura nie tworzy
zboczeń, więc jak rodzi się heterykiem, jak rodzi się homkiem to normalne. Pedofilem
się stajesz przez potępianie seksualności, która ma swój cykl rozwojowy, zatrzymanie
dojrzewania seksualnego tworzy pedofila, takim celibatem można zatrzymać.

12. Data: 2016-06-18 17:01:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> nie jestem zwolennikiem orala w związku hetero, ale pozwólmy lesbijkom
> na to

A ja jestem hetero i lubię wzajemny oral równoczesny. :-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

13. Data: 2016-06-18 17:03:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2016 o 17:01, LeoTar pisze:
> A ja jestem hetero i lubię wzajemny oral równoczesny. :-)

Eee tam, nawet w telewizji mówili że oral be

14. Data: 2016-06-18 17:04:07

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> seksualności, która ma swój cykl rozwojowy, zatrzymanie dojrzewania
> seksualnego tworzy pedofila, takim celibatem można zatrzymać.

Pierdu, pierdu.. Aleś Ty marudny globku. ;-)

15. Data: 2016-06-18 17:05:56

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Eee tam, nawet w telewizji mówili że oral be

"A niech tam gadają" jak śpiewa... No kto, kto ? :-)

16. Data: 2016-06-18 17:24:52

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2016 o 17:01, LeoTar pisze:
[pinokio]
> nie jestem zwolennikiem orala w związku hetero, ale pozwólmy lesbijkom
> na to
Kolejny cwel kreujący się na samca alfa, co to swoją sukę wali od tyłu.
A wybrałeś już cwelu gender dla tej pacynki? Bo coś zmieniałeś chyba:
zacząłeś pisać jako facet [w sumie nick to sugeruje] a potem
przedzierzgnąłeś się w kobietę. Teraz znowu facetem jesteś?

17. Data: 2016-06-18 18:11:27

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> zacząłeś pisać jako facet [w sumie nick to sugeruje] a potem
> przedzierzgnąłeś się w kobietę. Teraz znowu facetem jesteś?

CookieM, nie manipuluj wycinając mój tekst by stworzyć złudzenie, że
powiedziałem coś innego. Dlatego przytoczyłem kawałek dyskusji w
kolejności w jakiej się odbyła. Wyhamuj emocje. ;-)

18. Data: 2016-06-18 18:59:38

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2016 o 18:11, LeoTar pisze:

> CookieM, nie manipuluj wycinając mój tekst by stworzyć złudzenie, że
> powiedziałem coś innego. Dlatego przytoczyłem kawałek dyskusji w
> kolejności w jakiej się odbyła. Wyhamuj emocje. ;-)

Jeżeli przeszkadza Ci to, że odniosłem się tylko do wypowiedzi ,,pinokia"
wykorzystując Twój post, to przepraszam. Teraz będę cytował cały post,
stawiając symbol ,,[...]", gdzie trzeba.

19. Data: 2016-06-19 06:46:59

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> Jeżeli przeszkadza Ci to, że odniosłem się tylko do wypowiedzi ,,pinokia"
> wykorzystując Twój post, to przepraszam. Teraz będę cytował cały post,
> stawiając symbol ,,[...]", gdzie trzeba.

Bardzo dziękuję. Jestem zdecydowanie ZA precyzją wypowiedzi, szczególnie
cytowań. :-)

20. Data: 2016-06-21 09:42:23

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-18 o 13:18, pinokio pisze:

> nie jestem zwolennikiem orala w związku hetero, ale pozwólmy lesbijkom
> na to

pinokio, nie traktuj swojego nosa jako przeszkodę,
a wszystko się ułoży ...

Cywilizacja i dzicz
Polska w koalicji z Iranem i Putinem na zgromadzeniu ONZ
Spotkało się dwóch idiotów.
:-)
Kim jest ta niemka?