Masa miesniowa

11. Data: 2004-12-10 14:20:37

Temat: Re: Masa miesniowa
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik jaszczur pisze:

> Wyczytane + obserwacje. W pierwszych kilku dniach suplementacji
> kreatyną, poprzez nasycenie zwiększoną dawką, następował przyrost
> objętości i masy mięśni.
Żeby nie było niejasności - masa ciała się zwiększała, bo w mięśniach
była zatrzymywana woda.

12. Data: 2004-12-10 14:22:20

Od: "bea." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.sudety.it/index/narty/toury
tutaj o tym coś więcej

13. Data: 2004-12-10 14:25:55

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Wyczytane + obserwacje. W pierwszych kilku dniach suplementacji
> kreatyną, poprzez nasycenie zwiększoną dawką, następował przyrost
> objętości i masy mięśni. Przy stosowaniu kreatyny bez cyklu nasycania
> zaobserwowałem mniejsze w/w objawy (z tym, że to był drugi cykl).
>
> Ale np u niektórych moich znajomych nie występowały duze
> wachania w wadze ciała w trakcie cyklu.

Dziewczyna nie trenuje kulturystyki, wręcz odwrotnie, obawia się przyrostu
mięśni. Skąd twoje przypuszczenie, że bierze kreatyninę? I czemu nie
odradzasz Jej koksów np.? Też powodują wzrost mięśni, że o sile nie wspomnę.

14. Data: 2004-12-10 14:56:17

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik jacekplacek pisze:

> Dziewczyna nie trenuje kulturystyki, wręcz odwrotnie, obawia się przyrostu
> mięśni. Skąd twoje przypuszczenie, że bierze kreatyninę?
Nie wiem czy bierze. Nie zalecałbym jej z uwagi na wymienione jej skutki,
ważne dla wspinacza.

> I czemu nie odradzasz Jej koksów np.? Też powodują wzrost mięśni,
> że o sile nie wspomnę.
Domniemywam, że jest zdrowa psychicznie i dba o swoje zdrowie.

15. Data: 2004-12-10 16:50:17

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bea." <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> Ski-touring polega na tym że ma się specjalne buty, wiązania i foki które
> pozwalają na podchodzenie na nartach pod góre. Genialny sport !

Dzięki. Wygląda że jest to zimowa alternatywa dla kolarstwa górskiego,
jakiej wciąż szukam. Można powiedzieć że poczyniłem już pierwsze
bolesne kroki w tym kierunku próbując zjechać na biegówkach z Turbacza :)

> Jest to faktycznie aerobowy, ale też wytrzymałościowo wymagający sport.
> A wracając do mięśni, to dziać to się zaczęło już jakiś czas temu, ale
> obawiam się bo dołożyłam aktualnie jeszcze wspinanie ...
> Zależy mi na tym żeby trochę schudnąć, ponieważ przy wspinaniu to jest b.
> istotne, a głodzić się nie ma sensu bo mocy brakuje :)))

Widzę, że masz bardzo wyspecjalizowane potrzeby.
Powinnaś się pogodzić z faktem iż siła jest związana z wielkością
mięśnia. Poza tym wymagania względem kobiecej sylwetki
się uelastyczniły :))

pozdrawiam Chaciur

16. Data: 2004-12-11 10:01:27

Od: "bea." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK
Dzięki za wszystkie odpowiedzi :)
Pozdrawiam :)
Beata

17. Data: 2004-12-14 13:12:24

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teoretycznie to wystarczy niedostatek białka, ale czy to dobry pomysł?
> raczej mam wątpliwości. A już się coś zaczęło dziać czy tak
profilaktycznie
> się obawiasz? Bo ski-touring nie kojarzy mi się z ćwiczeniami siłowymi
> a raczej aerobami. Co mi się jeszcze nasuwa to to iż zależności pomiędzy
> przekrojem mięśnia a jego mocą i np. szybkością zależy w dużej mierze
> od czynników genetycznych.

niedostatek bialka?? wiesz skad organizm wezmie aminy do odbudowy
uszkodzonych wlokien miesniowych...?

Wystarczy ze nie bedziesz przekraczac swojego bilansu energetycznego i spox
(ale raczej redukcji podlegaja w pierwszej kolejnosci tluszcze zwierzece i
ww)

18. Data: 2004-12-14 13:48:19

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> wrote in message

> niedostatek bialka?? wiesz skad organizm wezmie aminy do odbudowy
> uszkodzonych wlokien miesniowych...?

No ciekawym, wg mnie to nie jest loteria.

pozdrawiam Chaciur

19. Data: 2004-12-16 14:16:16

Od: "bea." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno białko jest potrzebne do zregenerowania mięśni...
Z tego co wiem to koledzy stosują aminokwasy, ale je raczej nie chcę
wchodzić w chemie...
No nic, wystarczy pewni ograniczyć jedzenie.
Dzięki

20. Data: 2004-12-22 13:27:29

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ciekawym, wg mnie to nie jest loteria.
pewnie ze nie loteria - zacznie najpierw ograniczac zapotrzebowanie (chcac
redukowac tkanke miesniowa) i pobierac ja z tkanek 'mniej potrzebnych' do
odbudowy potrzebnych. I wszystko proste - tylko w wypadku uzywania miesni
cos innego stanie sie zrodlem bialka - bo miesnie beda bardziej potrzebne
(uzywane)

Zahamowanie spadku wagi
Moroznik Kaukaski
odlotowa strona śmieszne zdjęcia www.funfotka.pl