Masa miesniowa

31. Data: 2004-12-23 14:32:43

Temat: Re: Masa miesniowa
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bea." <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cqeakv$4tf$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> A ja jestem już po lekturze, Wspinaczka - trening i praktyka i już nie
> martwię się o przyrost masy mięśniowej :))))
> Ale gdyby ktoś mi mógł powiedzieć, co należy jeść żeby szybciej regenerować
> sie po wysiłku ???

Tak zwane szybkie węglowodany, czyli te o wysokim
współczynniku glikemicznym. Zaraz po wysiłku
jest otwarte 'okno glikogenowe' i to jest najlepszy
czas na regeneracje tego paliwa. Potem już nie następuje
taka szybka absorpcja.
Słodkie pieczywo, makaron, ryż, owoce...

> (na aminokwasy na pewno za wcześnie)

Piszą, że też się powinno wrzucić co nieco.

Tomb Rider to był tylko film, nie sugeruj się ;)

pozdrawiam Chaciur

32. Data: 2004-12-27 07:57:04

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok. To można różnie rozpatrywać. Jeżeli chodzi o populacje
> to wg mnie masz racje. Jeżeli chodzi o jednego konkretnego
> człowieka to wraz ze wzrostem masy mięśniowej będzie
> wzrastała siła. Proporcje pomiędzy ilością mięśni szybkich
> i wolnych są uwarunkowane genetycznie, to podobno najmniej
> dająca się modelować treningiem wartość. Z Armstronga
> (30-40 cm wyskoku) nikt nie zrobi Małysza i na odwrót.
proporcja, a nawet ilosc wlokien jest stala!! mozez rozwijac tylko jeden
rodzaj wlokien (robia sie grubsze)-biale szybciej przybieraja na masie niz
czerwone

33. Data: 2004-12-27 07:59:33

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Słodkie pieczywo, makaron, ryż, owoce...

> Piszą, że też się powinno wrzucić co nieco.
>
> Tomb Rider to był tylko film, nie sugeruj się ;)
przyjmuje sie ze aminy do godziny po treningu ale najlepiej zaraz po ww a
bialka jakies 40 min po (zeby nie zostaly spalone jako paliwo tylko na
regeneracje miesni poszly)

Zahamowanie spadku wagi
Moroznik Kaukaski
odlotowa strona śmieszne zdjęcia www.funfotka.pl