Maseczka z miodem!

1. Data: 2002-10-16 10:06:20

Temat: Maseczka z miodem!
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zakupiłam sobie maseczkę z miodem i mlekiem - Avon, uważam że jest
super, zwłaszcza na jesienną i zimową szarugę. Super nawilżyła mi cerę,
zawsze łuszczyła mi się z boku ust, a teraz nic. Jest lekko zaróżowiona
znikła szarość. Ja osobiście polecam.

Pozdrawiam
Dorunia
--
Z miłoscią jest jak z masłem. Od czasu do czasu trochę chłodu utrzymuje je w
świeżości.

1. Data: 2002-10-16 14:54:23

Temat: Re: Maseczka z miodem!
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zawsze łuszczyła mi się z boku ust, a teraz nic. Jest lekko zaróżowiona
> znikła szarość. Ja osobiście polecam.

To ja tez sie z Wami podziele moim ostatnim odkryciem, ktore jakos ozywilo
mi twarz.
Krem Bielendy Fortel dotleniajacy (niebieski).
Super pachnie (ale z tego wzgledu pewnie nie dla alergikow) i super dziala.
No i jest smiesznie tani.

Kaska

1. Data: 2002-10-16 19:48:36

Od: "Kami" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krem Bielendy Fortel dotleniajacy (niebieski).
> Super pachnie (ale z tego wzgledu pewnie nie dla alergikow) i super
dziala.
> No i jest smiesznie tani.
Ja tez go mam . Uwazam ze jest suuuuper. Narescie smaruje buzie tylko raz
kremem ( wczesniej bywalo 2-3). Bo moja skora jest troche wysuszona (
zwlaszcza rano). Mamie kupilam zolty hmm chyba rozjasniajacy z
ftitohormonami i tez jest zadowolona:))))

Kami

1. Data: 2002-10-17 07:50:52

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwlaszcza rano). Mamie kupilam zolty hmm chyba rozjasniajacy z
> ftitohormonami i tez jest zadowolona:))))

A ja wczoraj w przyplywie natchnienia dokupilam jeszcze taki pomaranczowy,
uspokajajaco-lagodzacy czy jakos tak.
Z olejkami.
Pachnie cudnie i dziala jeszcze cudniej.
A wogole to sliczne maja te sloiczki.
Tylko nie wiem po co mi tyle kremow:)

Kaska

1. Data: 2002-10-17 19:45:23

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> Krem Bielendy Fortel dotleniajacy (niebieski).

a ile ten kremik kosztuje?

Julianna

1. Data: 2002-10-18 06:26:45

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Około 6 złotych :-) Też kupiłam po entuzjastycznych opiniach, ale czeka w
kolejce.. Po co mi tyle kremów????

antykoncepcja w zastrzykach
farbowanie
szkola wizazysty?