szkola wizazysty?

1. Data: 2002-10-15 10:51:44

Temat: Re: szkola wizazysty?
Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aoj3mm$sah$1@news.onet.pl...

> Francuska Szkoła Makijażu Profesjonalnego Wizażu i Stylizacji
> Kraków, ul. św. Jana 18
> tel./fax (0 12) 422-44-01, w godz. 11-15, 0602 635-077
> profesjonalny makijażysta - roczne studium: system nauki weekendowy (1x
lub
> 2x w miesiącu) również szkolenia tygodniowe
> Maja swoja stronę, ale musze poszukać linka.

a tak ogolnie, w skali kaju, ktora szkole wizazu polecacie/uwazacie za
najlepsza?

pozdrowienia
Asia

1. Data: 2002-10-15 17:20:18

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Szkola jako taka nie jest moim zdaniem najwazniejsza. No i ocenic trudno
bo
[ciach]

dzieki wielkie ;)

Asia

1. Data: 2002-10-15 20:29:41

Temat: szkola wizazysty?
Od: "Agalay" <a...@n...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Jaka szkole, kurs ?! ukonczyl ktos kto wykonuje zawod "wizazysty"?
Co trzeba zrobic zeby pracowac w takim zawodzie? Szkole kosmetyczna,
kursy???
Moze ktos wie czy jest cos takiego w Krakowie, jakie sa koszty?
Bo tak sie wlasnie zastanawiam;)

--
Pozdrawiam Agalay
-------

1. Data: 2002-10-16 06:50:14

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kursy???
> Moze ktos wie czy jest cos takiego w Krakowie, jakie sa koszty?
Witaj,
Parę wątków niżej pisałam dość szczegółowo o szkole wizażu i stylizacji,
którą skończyłam właśnie w Krakowie, więc zapraszam Cię na priv, coby
grupowiczek nie zanudzać ;)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-10-16 07:10:10

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@n...skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kursy???
> Moze ktos wie czy jest cos takiego w Krakowie, jakie sa koszty?

Witaj!
Jest.
[...]
Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-10-16 13:26:50

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Kubiak" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> a tak ogolnie, w skali kaju, ktora szkole wizazu polecacie/uwazacie za
> najlepsza?

Szkola jako taka nie jest moim zdaniem najwazniejsza. No i ocenic trudno bo
pewnie niewiele osob uczeszczalo do kilku zeby moc porownac:-) W szkole
zdobywa sie podstawowe informacje i dyplom - reszta to talent, duzo praktyki
i odpowiednie podejscie do klienta:-)
Do najbardziej znanych naleza -z dziedziny charakteryzacji szkola
Dziewulskiej w Warszawie, wizaz i makijaz - szkola Lenartowicz w Gorzowie...
Ale popularnosc tych szkol raczej zalezy bardziej od dzialalnosci ich
wlascicieli niz od programu jaki oferuja. Slyszalam tez bardzo pochlebne
opinie o szkole Anity Folaron. Ale trudno powiedziec ktora z nich jest
najlepsza - napewno kazda w innej dziedzinie jest dobra. No i na pewno kazda
absolwentka bedzie chwalila szkole ktora sama skonczyla:-) Ja bardzo cenie
wlasnie Francuska szkole makijazu w Krakowie (ktora sama skonczylam :-)))) )
ale przyznaje ze nie mam porownania bo do innych nie uczeszczalam...
Moglabym sie wypowiadac ewentualnie na podstawie opinii zaslyszanych od
kolezanek ale chyba nie byloby to miarodajne porownanie:-)
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-10-16 16:20:04

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

orientuje sie ktos czy na śląsku jest też moze taka szkoła bo ja była bym
bardzo poważnie zainteresowana dajcie mi znac jak cos wiecie

1. Data: 2002-10-16 16:27:00

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości
> orientuje sie ktos czy na śląsku jest też moze taka szkoła bo ja była bym
> bardzo poważnie zainteresowana dajcie mi znac jak cos wiecie

W Katowicach odbywaja sie zajecia Francuskiej szkoly makijazu
Info znajdziesz
http://republika.pl/makeupstage/program.htm

DominikaNM

1. Data: 2002-10-16 20:24:19

Od: "Agalay" <a...@n...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc:)
Dzieki serdeczne wszystkim za odpowiedzi!!!

Pozdrawienia od Agalay
-------

1. Data: 2002-10-17 08:24:06

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości
> >
> W Katowicach odbywaja sie zajecia Francuskiej szkoly makijazu
> Info znajdziesz
> http://republika.pl/makeupstage/program.htm

O to jest ten link, ktorego szukalam i chcialam podac !!!
A na temat- dzwonilam do Krakowa we wrzesniu, bo tez jestem tym
zainteresowana, i :
- zapisy i tak trzeba robic w Krakowie - zajecia w Katowicach ( ten numer w
Katowicach to lekkie nieporozumienie, jest to numer prywatny i pan sie tylko
lekko orientuje w tematyce-tak objasnila mnie pani w Krakowie)
-obecnie w Katowicach organizowany jest tylko kurs makijazu profesjonalnego
i to tylko dla osob ktore wczesniej w Krakowie ukonczyly kurs
-pani mnie pocieszyla, ze od wrzesnia 2003 planuja uruchomienie w Katowicach
kursu wizazu i stylizacji (takiego normalnego, bez koniecznosci konczenia
kursu w Krakowie najpierw)
-kurs odbywac sie bedzie na ul. Grabowej i nalezy sie jak juz pisalam
zapisywac w Krakowie ( mozna telefonicznie) juz z koncem maja/poczatek
czerwca 2003.

Wszelkich informacji udziela pani w Krakowie pod numerem podanym na stronie.
Pozdrawiam.
Ela

szyja i dekolt
maść na blizny