farbowanie

1. Data: 2002-10-16 07:18:47

Temat: farbowanie
Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Od dobrych kilku lat nie farbowałam włosów, ale teraz mam poważny zamiar,
żeby zaszaleć. Zatem:
1. Czy ta nowa wella decore rzeczywiście pielęgnuje? Albo inne farby tej
klasy?
2. Mój kolor naturalny to blond z tendencja do letnich samorobiących się
balajaży ;-) Jeden pan w sklepie życzliwie odradził mi rozjaśnianie. Kiedyś
farbowałam na brąz i było nieźle, ale to za ciemne i nie chce mi się walczyć
z odrostami. Czy istnieja jakies pośrednie miłe kolory między blondem a
brązem?
3. Kupiłam na razie pianke w kolorze cyklamen :-) Będzie na imprezę, ale
potem chyba trzeba będzie szybko zmyć.
--
Renya