Re: Maski - nie tylko strachu

From: zielsko <fotozielsko@_wytnij_to_ w.szu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Maski - nie tylko strachu
Date: Sat, 31 Jul 2004 12:20:13 +0200

On Fri, 30 Jul 2004 21:59:11 +0200 wydrapno w
c...@h...h9bf8dfbc.invalid co następuje:

> Z drugiej części wnoszę, że nie chcesz uduszonego łokiego.
> W takim razie dlaczego nie reagujesz na zakładanie kółka
> antagonistów łokiego? Jawnych dusicieli?

Możesz wymienić nicki? Nie zauważyłem, ale ja nie mam ostatnio czasu na dokładne
studiowanie wszystkich postów.

> Spójrz uważnie - nie zakładam żadnego kółka miłośników
> a jedynie neutralizuję działania antagonistów, z których to działań
> jakieś kółko może i mogłoby powstać tak jak i - dla równowagi, z
> moich. 1 : 1;
> czarne : białe.
> I nie dotyczy to osoby autora ale zjawiska.
> Gdy widzisz tylko ten wątek - widzisz zbyt mało (jak w kazdym
> przypadku zresztą).
> A przecież nie na darmo kładłeś tu podwaliny własnym talentem
> poetyckim ;).

Dlatego napisałem, że uganiasz się za łydką. Jesteś pewien że potrzeba na tej grupie
opieki nad piszącymi? A Ł pisał mimo marudzenia więc nie widzę powodu by teraz miał
przestać. To nawet śmiszne widzieć jak skaczesz, skakasz podskakujesz na widok
perełek ;)
Pzdr.
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.w.szu.pl/nowa/ <-w przebudowie
I truly wish I could be a great surgeon or philosopher or author or