Masło.

21. Data: 2007-02-23 15:54:40

Temat: Re: Masło.
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> Oczywiście, że ZJEŁCZAŁY - zasady pisowni polskiej....musiałem zajrzeć, bo
> zwątpiłem...:)))

Jakie zasady, zjęczałe i tyle.

22. Data: 2007-02-23 16:36:19

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ern2n3$b2g$1@inews.gazeta.pl...

> Jakie zasady, zjęczałe i tyle.

Nie mogłeś się powstrzymać? Wiedziałem...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

23. Data: 2007-02-23 16:37:36

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ern2n3$b2g$1@inews.gazeta.pl...

> Jakie zasady, zjęczałe i tyle.

Ty masz lepiej, bo rośliny nie jęczeją, o przepraszam, nie jełczeją...
Pozdrawiam Jurek M.

24. Data: 2007-02-23 16:54:54

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> Ty masz lepiej, bo rośliny nie jęczeją, o przepraszam, nie jełczeją...

A zwierzeta jęczeją? Ktore?

--
5/4 Polaków nie zna się na ułamkach.

25. Data: 2007-02-24 08:52:57

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "PAWLICKI" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> i dlatego najczęściej pokazują swoją ignorancje. A szkoda, czy nie
> lepiej poprostu zapytać i mieć więcej informacji i dzielić się tym z
> kimś kto może potrzebować takich informacji a na dodatek możesz potem
> podać źródło wiedzy. No ale ty chyba nie potrzebujesz Jurku aż takiego
> oświecenia. Więc ciebie to nie dotyczy i możesz spać spokojnie jeśli
> nie potrzebujesz.
>>
> Jestem niemile zaskoczony Twoim postem... Pisałem cholernie poważnie....
> Choć drwić potrafię niemiłosiernie...:))) A są tu tacy, którzy tylko

Oczekiwałem postu od Ciebie pod moim wyjaśnieniu, że źle mnie odczytałeś.
Pozdrawiam Jurek M.

26. Data: 2007-02-26 06:55:42

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

s.com...

> Wszyscy wiedzieli że to błąd ;) niektórzy po prostu nie mogli się
> powstrzymac przed wyzłośliwieniem ;)

Żadnym wyzłośliwieniem. Jeżeli ktoś sam się ogłasza jako autorytet i udziela
mądrych odpowiedzi, to ten "błąd" w moich oczach tego kogoś dyskwalifikuje.
Człowiek znający się na rzeczy by wiedział dobrze, że tłuszcze jełczeją.
I nie ważne, jak ten ktoś się zwie.
jangr

27. Data: 2007-02-26 07:46:20

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> a écrit dans le message de news:
eru0ah$lsh$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> udziela mądrych odpowiedzi, to ten "błąd" w moich oczach tego kogoś
> dyskwalifikuje. Człowiek znający się na rzeczy by wiedział dobrze, że

a im bardziej nienasycone tym szybciej j.... "sie psuja" :)

Jurek

28. Data: 2007-02-26 08:25:38

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dyskwalifikuje.
> Człowiek znający się na rzeczy by wiedział dobrze, że tłuszcze jełczeją.

Czepisz się mało istotny rzeczy, jakbyś sam nie zrobił nigdy literówki ;)

--
"Te badania oczywiscie sponsorowalo lobby tluszczowe." Marcin 'Cooler'
Kuliński

South Beach a samopoczucie w 1. fazie
dietary supplements, diets
A może dieta japońska? ;)