Maslo czosnkowe

1. Data: 2003-06-26 15:35:54

Temat: Maslo czosnkowe
Od: "Skrapi" <s...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam moze mi ktos podac jakis przepis na smaczne maselko czosnkowe?

1. Data: 2003-06-26 16:03:02

Temat: Re: Maslo czosnkowe
Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skrapi" <s...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
> Witam moze mi ktos podac jakis przepis na smaczne maselko czosnkowe?

Witam także.
A może po prostu utrzeć czosnek - np. jeden duży lub dwa małe ząbki,
wymieszać z masłem wyjętym godzinę wcześniej z lodówki, posolić do smaku i
gotowe? Pycha. Ale proponuję coś alternatywnego: masełko paprykowe. Puszczę
jako osobny wątek za trochę. Pozdrawiam, A.

1. Data: 2003-06-26 16:03:28

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do smarowania gorącego pieczywa robię tak:
do 2 lyzek miekkiego masla dodaje przecisniete przez praske 2 zabki (duze)
czosnq i tez przez praske pol sredniej cebuli. Dodaje odrobinke soli i
lyzeczke posiekanego koperq. Polecam i smacznego
ita

1. Data: 2003-06-26 16:35:25

Temat: Odp: Maslo czosnkowe
Od: "Ja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maselko czosnkowe?

moje masełko czosnkowe
przecisnięty czosnek + trochę vegety + pietruszka + pieprz wymieszać z
masłem i gotowe...

M.

1. Data: 2003-06-26 17:26:51

Od: "Skrapi" <s...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki wszystkim za odpowiedz z checia skorzystam ze wszystkich rad.

1. Data: 2003-06-26 18:28:24

Od: "Zbychu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do masełka śmietankowe dajęod 2 do 4 ząbków czosnku, w zależności ja kkto
lubi, do tego dodajębnazylię , oregano i trochęsłodkiej papryki. Dodanie
soli powoduje przy dluzszym przechowywaniu maselka wydzialanie sie wody...
Pozdr
Zbychu

1. Data: 2003-06-26 21:33:24

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skrapi napisał:
> Witam moze mi ktos podac jakis przepis na smaczne maselko czosnkowe?

Moje maselko to czosnek, maslo, estragon, bazylia, oregano, sos sojowy
lub maggi.

Przyprawy przed dodaniem do maselka nalezy przetrzec przez sitko (troche
to zmudna robota) zeby byly jak najbardziej pyliste.

--
"Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?" (Pierre
Augustin Beaumarchais)

Rozdrabniacz??
Wędzenie ciekawe linki
panierowanie ryby
Robimy swojską kiełbaskę :) mniam (długawe )
mleko i śmietana UHT?