Mastercook vs Bosch

1. Data: 2005-08-07 18:42:49

Temat: Mastercook vs Bosch
Od: "Robi" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam kuchni do zabudowy do 2000 zł. Płyta gazowa, piekarnik
elektryczny.Zastanawiam się nad boschem czy jest rzeczywiście dobry, czy
mastercook?
Proszę użytkowników sprzętu o podzielenie się własnymi spostrzeżeniami
Z góry dziękuje za odpowiedzi

2. Data: 2005-08-10 08:12:36

Temat: Re: Mastercook vs Bosch
Od: BoBas <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze!
Nie mialem nigdy BOSHa ale powiem ci tak abys zorientowal sie jak
wyglada serwis BOSHa. Ja sie orientowalem w sprawie SIEMENSa bo taki
piekarnik wraz z plyta gazowa nas interesowal (do zabudowy). I okazalo
sie ze najblizszy serwis byl w Krakowie albo Katowica (mieszkam w
Bielsku). Byl w Bielsku ale polikwidowali bo byly ponoc jakies naduzycia
itp (ja sadze ze chodzilo o redukcje kosztow). Tryb pracy serwisu jest
taki ze dzwonisz i oni przyjezdzaja do ciebie do domu - wsyztsko fajnie
dopoki trwa 2 letnia gwarancja a co bedzie kiedy gwarancja minie ??
Jakie beda koszty ew. naprawy ??
Mnie osobiscie sie bardzo podoba sprzet markowy - dobre wykoanie
niezawodnosc itp i Bosh do takich sie niewatpliwie zalicza. Ale zanim
kupilem AMICE ( to bylo 8 mies. temu) to czytalem troszke grup
dyskusyjnych (Google) i niektorym zdazylo sie miec uszkodzonego bosha,
siemensa itp i co wtedy ? Widzisz u mamy padlcyfrowy modul sterowania
piekarnikiem - poszedlem do sklepu i kupilem i wymienilem sam (kosztowal
250zl a w serwisie chcieli okolo 400 zl!!!). Polski sprzet zawsze i
wszedzie naprawisz - jesli nie sam to serwisow masz w brud. Zachodni to
juz inna para kalowy - co prawda w naszych kuchenkach jest sporo czesci
od Siemensa, Bosha ale zawsze mozesz trafic na cos i bedziesz plakal.
Nasz polski sprzet jest naprawde bardzo dobry jakosciowo a za kwote 2000
kupisz juz wypasiony. Dlatego tez polecam ci polski sprzet czy to bedzie
Wrozamet, Amica to juz kwestia koloru i rozwiazan techniczych ale w tej
materii jestesmy naprawde dobrzy.
Bardziej sie zastanow nad sprawa rozwiazania pokreteł gazowych czy maja
byc przy piekarniku czy tez przy płycie ze wzgledu na wielkosc garnkow itp.

Jakby co to pisz jesli bede mogl to odpowiem.

salsa mexicana-jaki przepis?
kocimietka da rade?
Pytanie o prażone vel duszonki
Mikrofalowka na lodowce..??