Re: Masturbacja

Data: 2004-09-27 10:50:39
Temat: Re: Masturbacja
Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl>

Użytkownik "Kaszycha" :

> Czyli nie ma już 15 lat, prawda? Przypomij sobie Twego syna z tamtego
czasu.
> Chodził do 8 klasy szkoły podstawowej (teraz II gimnazjum).. Przez
przypadek
> jesteś świadkiem jego onanizmu ( wżyciu nie zakładam, że mama podgląda
swoje
> dzieci) co byś poczuła? Jesteś bardzo życiową kobietą- jestem ciekawa
Twojej
> reakcji

Po pierwsze to akurat mój syn późno dojrzewa (podobnie zresztą jak ja). więc
w wieku lat 15 był jeszcze dzieciakiem mniejszym o dwie głowy od kolegów ze
szkoły.
Teraz w wieku lat 17 już ich prawie dogonił.

Po drugie 15 lat to III gimnazjum nie II.

A po trzecie, gdybym przypadkiem zobaczyła - to bym bardzo dyskretnie
zamknęła drzwi i wycofała się.
I pomyślała ze to normalne.

Na prawdę bardzo się cieszę ze moi synowie dorastają.
Że się stają facetami, chociaż ja się niestety nieuchronnie starzeję.
Wczoraj na biegu na orientację młodszy (prawie 13 - powiedział mi "mam ja
chcę sam przejść całą trasę"" i przeszedł sam i dotarł do mety.
Wiem ze to nie to samo, co masturbacja ;-) ale przecież dzieci nie
wychowujemy dla siebie tylko dla świata i musimy sie pogodzić z tym ze
dorastają.

Pozdrowienia.

Basia