Masturbacja przez sen. Jak i czy to możliwe?

11. Data: 2005-12-12 07:14:15

Temat: Re: Masturbacja przez sen. Jak i czy to możliwe?
Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" napisał ...

>> Zamiast w kącie tykać prącie
>> Działaj z nami w nowym froncie
>>

> Działaj w narodowym froncie:-)

No, nie całkiem ...
Front, o którym mowa miał wprawdzie w nazwie człon
"narodowy", ale nie było to jego bezpośrednie określenie ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

12. Data: 2005-12-12 12:53:25

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Jak podaje "Encyklopedia erotyki", Z. Lwa-Starowicza, masturbacji w nocy
dokonują osoby o silnym temperamencie
ISBN: 83-7200-882-5
str. 371/372

jest to zjawisko normalne i występujące w polulacji, niemniej nie ma
wykładników % ze względu na trudność w obserwacji dużej populacji nocą.

13. Data: 2005-12-14 14:51:49

Temat: Odp: Masturbacja przez sen. Jak i czy to możliwe?
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ED <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dnguob$6vd$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
pytanie.
> Jak to możliwe że sen tak zadziałał na mnie, a może to podczas snu
dokonałem
> zamachu na mojego członka i to robiłem - w co wątpię ponieważ budząc się
> leżałem na brzuchu, a rączki miałem przy sobie :-) Może ktoś z Was Sz.
> grypowiczów doznał coś takiego. Jestem ciekawy co wpłynęło na takie
> zjawisko?
>

> Ps. Dodam ze ostatnio mało sypiam bo przygotowuję się do matury, ale chyba
> to nie ma z tym związku, co nie?
>

> Proponuje "Sztukę kochania" Pani doktor Michaliny Wisłockiej.

Pozdrawiam

J.

14. Data: 2005-12-14 19:24:01

Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2005-12-14 20:16:43

Temat: Re: Odp: Masturbacja przez sen. Jak i czy to możliwe?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

>Proponuje "Sztukę kochania" Pani doktor Michaliny Wisłockiej.

klasyka, ale nie wszystko, co tam pisze jest prawda ...
z doswiadczenia - tak mi sie wydaje ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

16. Data: 2005-12-25 18:48:30

Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik ED <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:dnguob$6vd$...@n...news.tpi.pl...

Wyjaśnienie
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/9D71732B4A53
C1A6C1256580001304E1.php

17. Data: 2006-02-07 15:26:13

Od: "Łapa" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sperma bez mojego zezwolenia wypłynęła z filusa "

-ahahahaaa

badania prenatalne
POCZTOWKA DLA CHOREGO CHLOPCZYKA /RAK KOSCI/
Do medyków ;)
zapis eeg
Pytanie o tętnicę pępowinową