Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa

Data: 2019-04-07 09:44:35
Temat: Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2019-04-05 o 18:18, Kviat pisze:

> Zaczynasz myśleć, czyli jest postęp.
> Czyli to nie skarpetki leczą.
>
> I skoro nie muszą to być święte skarpetki, to czy o etat w szpitalu
> może starać się kolejarz (może jakiemuś pacjentowi nastrój polepszą
> ciuchcie?). I czy taki kolejarz na etacie szpitala mógłby bez pytania
> wchodzić np. na salę porodową? Albo wchodzić do dowolnej sali kiedy
> tylko najdzie go ochota?

Niestety nie mogę powiedzieć tego o tobie że zaczynasz myśleć.

> Tylko w twojej głowie :)
> No może jeszcze w głowach oszołomstwa broniącego faszystów i pedofilów
> w sutannach. Macie przekręcone myślenie, więc nic dziwnego, że
> normalność odbieracie jako przekręconą.

Tylko? Spójrz na swój tekst powyżej - dyskutowaliśmy o relikwiach i co
one mogą znaczyć dla niektórych ludzi, ty zaraz wyskoczyłeś z jakimś
kolejarzem.

> O ile jeszcze zrozumiałbym, gdybyś przypieprzył się do treści cytatu,
> to kompletną aberracją było to, że niby ja specjalnie cytat przekręciłem.
>
> Zdrowy rozsądek nakazuje najpierw sprawdzić, a dopiero potem się
> przypierdalać. Nigdy odwrotnie. Najwyraźniej zdrowy rozsądek też masz
> przekręcony.

Akurat cytowanych przez ciebie tekstów wcale nie muszę czytać -
doskonale wiem co one zawierają po samym tytule. Jesteś kolego jak
amerykański film.

> LOL :)
> I napisał to ktoś, kto nigdy nie słyszał o chronieniu pedofilów przez
> kościół.
>
> A teraz napisz w jaki sposób fragment ciała jakiegoś dawno zmarłego
> kolesia leczy białaczkę. Pochwal się życiową wiedzą :):):)

Mylisz się - ten fałszywy bełkot słyszę zewsząd. Tymczasem nie widzę w
Kościele mechanizmów które by umożliwiały chronienie zboków w sutannach.
Leczenie to proces skomplikowany. Ty wierzysz w wszechmoc lekarza i to
po części sprawia że czujesz się coraz zdrowszy, innych na duchu podnosi
jakiś  relikwia związana z ich wiarą.
Zresztą chyba nawet taki wytresowany wykształciuch jak ty słyszał o
efekcie placebo.

> Serio? :):):):):)

> Nie. Dopuszcza tylko to, co faktycznie leczy. Po wieloletnich
> badaniach, czy faktycznie jest skuteczne.

I to ty masz o tym za wszystkich decydować, Wielki Inkwizytorze?

> Ale wiesz, że ludzie nie są nieśmiertelni i czasem umierają pomimo
> leczenia?
> Pomimo leczenia, a nie na skutek leczenia.
> Nie wymyślono jeszcze lekarstwa na śmierć.

I sam widzisz jakie to głupie stawiać na monopol i narzucać go wszystkim.

> I słusznie. Czego znowu nie rozumiesz?
> Jeżeli ktoś kłamie, że leczy i wyłudza pieniądze za jakieś lewoskrętne
> witaminy czy strukturyzowane wody, to jak najbardziej powinien iść do
> więzienia.

Tak cię/was przeraża równe traktowanie każdego człowieka?

> Bredzisz.
>
> Zgrają bydlaków, którzy sobie ubzdurali, że są powołani do decydowania
> o drugim człowieku są oszuści wciskający ludziom lewoskrętne witaminy
> i znoszone skarpetki jakiegoś funkcjonariusza kościelnego.

Swego czasu popijałem z sąsiadką, która mi zaleciła na czas pobytu w
szpitalu opiekę nad kotem, ogólnie żadnych przesłanek dla wizyty w
szpitalu, babka wydawała się okazem zdrowia. po jakimś miesiącu widzę
podjeżdżające pod dom pogotowie i sanitariusze wnoszą i kładą na łóżko
półtrupa, pomęczyła się jeszcze parę miesięcy na ciągłej morfinie i
zmarła. To efekt działalności państwa w białych fartuchach, nikt nie
poniósł odpowiedzialności za to że sprowadzili ją do roli warzywa. Tylko
bydle skończone ma/może mieć czelność narzucać innym sposób uzdrawiania..

> Trochę się zmieniło. Coraz mniej ludzi wierzy w święte skarpetki.

Nic, zakute łby o zapędach dyktatorskich tak wtedy jak i dzisiaj
narzucają innym swój styl pod rygorem kar.

8,ksiadz-na-porodowce-to-nieproszony-gosc-wlazl-na-s
ale-i-nazwal.html

> Kolejny raz pokazujesz, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
> Wpierdalają się do sal bez pytania o pozwolenie, nawet do sal porodowych.

Czytać? Ja znam zachowanie księży z autopsji. Z reguły ksiądz staje w
drzwiach i pyta czy kto potrzebuje posługi kapłańskiej.

> Aż przykro ciągle ci przypominać to twoje ubożutkie doświadczenie
> życiowe.
>
> Ile powtórzeń potrzebujesz żeby załapać, że są na etacie w szpitalu?
> Na PŁATNYM etacie.
>
> Niesamowite jak bardzo jesteś oderwany od rzeczywistości :)

Tak?, wprosili się i zażądali za posługę zapłaty?

> W tym kraju tylko teoretycznie.
> Co tu udawać - życia nie znasz i na tym koniec kropka :)

Co to znaczy teoretycznie, mają i z tego korzystają i to ich czyni
bezkarnymi, czy jednak nie mają?

> Was? Czyli kogo?
> Nie przypominam sobie żebym ostatnio spalił jakąś książkę.

Was chodzących w brunatnych koszulach
Zakaz to to samo co spalenie.

> Nie przypominam sobie żebym ostatnio zabraniał komuś czytać jakiejś
> książki.
>
> Więc nie wiem o czym bredzisz i kogo sukienkowi naśladują. Chyba tylko
> swoich przodków po sukience.
>
> Przypomniałem sobie:
> http://www.wykop.pl/ramka/4827289/kuratorium-nakazal
o-wycofac-ksiazke-o-slimaku-ktory-jest-hermafrodyta/

> "Wszystkie te przypadki występują w naturze - wiewiórki łączą się w
> jednopłciowe pary, by łatwiej było wychowywać dzieci po porzuceniu
> przez jednego z rodziców, homoseksualizm wśród łabędzi jest dość
> powszechny, a
> ślimaki są hermafrodytami."
>
> "Kuratorium, które dowiedziało się o niej, nakazało bibliotece książkę
> usunąć, a na szkołę nasłało kontrolę"
>
> To teraz już wiesz kto kogo naśladuje, więc nie bredź więcej.

Tak, a dzieła Marksa czy Hitlera mam kupować tylko gdzieś za granicą?

> Ale wiesz, że tu nie chodzi o gesty, tylko o propagowanie faszyzmu?

Jedynymi którzy nie tylko propagują  a stosują faszystowskie metody to
ci co walczą z wolnością drugiego człowieka.

> Podaj przykład ukarania kogoś za wolność słowa.
>
> Jak na razie, to zaczynają próbować karać tych, co protestują
> przeciwko faszyzmowi (na szczęście z miernym skutkiem).
>
> I na szczęście dobierają się do dupy faszystom (a przynajmniej
> stwarzają takie pozory), nawet wasza szczujnia o tym pisze:
> https://www.tvp.info/41188863/zarzuty-dla-piotra-r-p
o-marszu-narodowcow-w-oswiecimiu

> (Aż dziwne, że o tym nie wiesz)
>
> Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.
>
> Z jednej strony domagasz się "wolności słowa" dla faszystów (co samo w
> sobie jest chore i pokazuje twój kompletny brak wykształcenia i
> znajomości historii), a z drugiej strony przeszkadzają ci ludzie,
> którzy korzystają z wolności słowa protestując przeciwko faszyzmowi.
> Jesteś bez wątpienia idiotą :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jest zakazana wolność słowa i prawa do własnych poglądów czy nie?