Maszkara w telewizorze

21. Data: 2007-02-09 10:15:35

Temat: Re: Maszkara w telewizorze
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:eqhbah$7j3$1@news.onet.pl...
> Przemysław Dębski<p...@g...pl>
>
> [...]
>
> Nie trzeźwieje od paru tygodni? :)

Najdłuższy cug w dziejach psp :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

22. Data: 2007-02-09 10:25:16

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>
news:45cc3655$0$13180$f69f905@mamut2.aster.pl

[...]
> Ja pańską również. Problem w tym, że ktoś się podemnie podszywał, w
> postach - na które wasza przenikliwość raczyła odpowiedzieć :)

Nie bądź Pan taki małostkowy :o)

Paff

23. Data: 2007-02-09 10:32:02

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>
ps.com...

> Ja pańską również. Problem w tym, że ktoś się podemnie podszywał, w
> postach - na które wasza przenikliwość raczyła odpowiedzieć :)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Ależ Drogi Panie - tu bynajmniej nie chodzi o pańskie odczucie podszywania się
lecz o odróżnienie obiektu od jego odbicia.
Pan wysyłając w eter literki "Przemysław Dębski" musisz się z tym liczyć,
że te literki gdzieś tam się odbiją i wrócą do Pana echem.
Echo się nie podszywa.
<v...@g...pl> to przecież nie to samo co <p...@g...pl>
a Przemuś to nie to samo co P.D. :)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

24. Data: 2007-02-09 10:43:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Jak krzyknę "kurwa mać" i to "kurwa mać" do mnie wróci - to możliwe że to
echo. Ale jak krzyknę "kurwa mać" a wróci "spieprzaj dziadu" - to znaczy, że
to nie żadne echo tylko jakiś debil z powybauszanymi oczami siedzi po
drugiej stronie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

25. Data: 2007-02-09 11:02:53

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl>
> [...]

> to nie żadne echo tylko jakiś debil z powybauszanymi oczami siedzi po

Rozumiem i potrafię sobie wyobrazić co Pan czułeś widząc swoje nazwisko
podlejone jak wirus do postów nie pańskiego autorstwa.
Być może, że autor tych postów chciał sobie z Pana zakpić, być może
chciał zażartować - ale jest też taka możliwość, że chciał Panu coś uświadomić.
Doskonale wiedziałem odpisując, że "Przemysław Dębski" to nie ten
Przemysław Dębski z psp, który zaprasza na posty po zbóju - jednakże
treść tych postów oraz problematyka wciągnęła mnie, stąd moje echo
przetworzone w moim zwierciadle o nazwie "psyche".
Pan oczywiście także miałeś kilka możliwości. Wybrałeś tak jak uważałeś. :)

26. Data: 2007-02-09 11:15:50

Temat: Odp: Maszkara w telewizorze
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45cc36cd$0$13204$f...@m...aster.pl...

> Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Najdłuższy cug w dziejach psp :)

Zobaczymy k...jak długo jeszcze pociagnę...ale będę p.....ć do upadłego! ;P

27. Data: 2007-02-09 11:17:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45cc1ccd$0$13192$f...@m...aster.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hoho !!! Sky najebany :))

Up/i-a/jam się radochą jaką ze mnie macie...chyba że nie... ;)

28. Data: 2007-02-09 11:23:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl>

> Rozumiem i potrafię sobie wyobrazić co Pan czułeś widząc swoje nazwisko
> podlejone jak wirus do postów nie pańskiego autorstwa.

Co tam Pan sobie wyobrażasz - że czułem ? Hę ? :)

> Być może, że autor tych postów chciał sobie z Pana zakpić, być może
> chciał zażartować - ale jest też taka możliwość, że chciał Panu coś
> uświadomić.

Uświadomić, że np. szukam chłopca który by mnie zdominował ? Musi Freud
zmartwychwstał i mnie uświadamia :)

> [...]
> przetworzone w moim zwierciadle o nazwie "psyche".
> Pan oczywiście także miałeś kilka możliwości. Wybrałeś tak jak uważałeś.

Czyli co wybrałem ?

29. Data: 2007-02-09 11:45:09

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Up/i-a/jam się radochą jaką ze mnie macie...chyba że nie... ;)

Aaaha :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

30. Data: 2007-02-09 11:50:15

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> Co tam Pan sobie wyobrażasz - że czułem ? Hę ? :)

To moja tajemnica. :-)
Ale skoro Pan nalegasz to wyobraziłem sobie, że widząc swoje nazwisko
wściekłeś się i wystraszyłeś - jednocześnie. Taaaki wstyd. Co nie? ;D

> Uświadomić, że np. szukam chłopca który by mnie zdominował ? Musi Freud
> zmartwychwstał i mnie uświadamia :)

A JA myślę, że głównym celem tego gambitu było zagranie Panu na nerwach
zgodnie z zasadą: "kto mieczem wojuje od miecza ginie" oraz
"każdy ma swoją piętę Achillesową".
Pańską piętą jak się okazało, jest "szukanie chłopca, który by Pana zdominował".
;D
vaclav11@ wydaje się być dobrym kandydatem. ;)

> Czyli co wybrałem ?

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Wybrał Pan straszenie szefem banku a więc rozwiązanie siłowe.
Gorzej - gdyby się okazało, że vaclav11@ jest właśne swoim szefem. :)

Barbie
APEL
BEZNADZIEJA