Maszkara w telewizorze

31. Data: 2007-02-09 12:18:16

Temat: Re: Maszkara w telewizorze
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eqhn33$em5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> "każdy ma swoją piętę Achillesową".
> Pańską piętą jak się okazało, jest "szukanie chłopca, który by Pana
> zdominował".
> ;D
> vaclav11@ wydaje się być dobrym kandydatem. ;)

> Wybrał Pan straszenie szefem banku a więc rozwiązanie siłowe.
> Gorzej - gdyby się okazało, że vaclav11@ jest właśne swoim szefem. :)
> Edward Robak*
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

A więc tak to widzisz :) Z mojej strony, była raczej ciekawość - kto zadał
sobie tyle trudu, żeby "zmałpować" moje posty. Bo skoro próbował
"małpować" - znaczy czytał - czyli zadał sobie trochę trudu. Ponieważ nie
zidentyfikowałem osoby, a po drodze gdzieś mi tam PKOBP wyszło - to zrobiłem
festyn w ten deseń :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

32. Data: 2007-02-09 13:29:17

Temat: Odp: Maszkara w telewizorze
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45cc4bcd$0$13185$f...@m...aster.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Aaaha :)

Clown -dobra fucha... ;)
I jakże szczytna -że Adamsa przypomnę :)

Barbie
APEL
BEZNADZIEJA
Chyba nie jestem normalny.