Maszynka do makaronu - co robię źle? + Mum ma jednak wady.

41. Data: 2006-12-03 22:17:13

Temat: Re: Maszynka do makaronu - co robi? 1/4 le? + Mum ma jednak wady.
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):
> No cóż, przykro mi, że jednak zgadłam:
> http://groups.google.pl/group/pl.soc.dzieci/browse_f
rm/thread/cc17a4f7e091d77b/ed86e10bd9349c1a?lnk=st&q
=&rnum=64#ed86e10bd9349c1a
> Sama tego chciałaś. I wiesz, wcale nie odczuwam satysfakcji.
> Przeraziła mnie niezawodność mojej logiki.
Dokładnie chodzi mi o to:
http://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/msg/796
2f56773fc83b2?as_umsgid=ej5ci0$pg2$...@a...icm.edu.p
Poziom satysfakcji 0,(0). To do Twojej wiadomości.
Jestem naprawdę przerazona i kończę swoje wypowiedzi w tym watku.
Dziękuję tym, którzy potraktowali temat jak trzeba.

42. Data: 2006-12-03 22:22:48

Temat: Re: Maszynka do makaronu - co robie 1le? + Mum ma jednak wady.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
.com...

Nie wiem, dlaczego obie porównujecie wyższość dawania rodzinie nad
wyższością brania z rodziny, miast balansować oba strumienie. Bez balansu
dochodzi do rekompensat w obu strumieniach poza rodziną, a więc cichych lub
oficjalnych zdrad i najczęściej rozpadu tejże...

43. Data: 2006-12-04 01:41:16

Temat: Re: Maszynka do makaronu - co robię źle? + Mum ma jednak wady.
Od: "Harold" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <M...@p...fm> napisał w wiadomości
[...]

> Aby makaron był miekki, należy po ugotowaniu przelać zimną wodą i wrzucić
> jeszcze raz do czystego wrzątku i pozostawić na trochę pod przykryciem.
> Pozdr.Misia

Fe!
Miękki jest niezdrowy.

--
Harold

44. Data: 2006-12-04 01:43:05

Od: "Harold" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie wyrokuj tak kategorycznie, do tej pory nie używałem seminoli, a
> makarony mojej roboty ugotowane (a nie nadgotowane) były al dente...

Makaron od macarone (dziś: maccherone), głupek'.

EOT
--
Harold

45. Data: 2006-12-04 02:48:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Harold" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> wrote in message

> Makaron od macarone (dziś: maccherone), głupek'.
>
> EOT
> --
> Harold

Siemasz Dżudża!

46. Data: 2006-12-04 06:55:02

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):

> [...]
=&rnum=64#ed86e10bd9349c1a
> Sama tego chciałaś. I wiesz, wcale nie odczuwam satysfakcji.
> Przeraziła mnie niezawodność mojej logiki.

ROTFL roku! :)
Z tekstu "Z niepłaconymi alimentami użeram się od 13 lat" logicznie (i
niezawodnie, sic!) wysnułaś wniosek, że mój mąż wrócił lub komus go
odebrałam? :))))))))))
Porażająca logika - na serio - CBDU.

Wiesz... mój były mąż byl właśnie taki jak Ty... uwielbiał gotować,
tylko do pracy mu się nigdy nie opłacało iść. ZTCW obecnie jest na
utrzymaniu 3. z kolei żony.

Oby Twój mąż miał więcej cierpliwości.

E.

PS. Własnie skończył się weekend, dość szczęśliwie, muszę się zająć
pracą i przygotowaniem do wyjazdu. Drożdżówek już chyba jeść nie będę -
bez powodu mózgi tak nie gąbczeją :)

47. Data: 2006-12-04 07:00:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

... o ile nie są to jagodzianki...

Teraz mam z waszej ręki potwierdzenie - rasa biała i oliwkowa mają
przesrane - 1000 lat za Murzynami i Arabami.
Na wszystkie babskie problemy jest proste lekarstwo:

WSZYSTKIE DZIECI NALEŻĄ WYŁĄCZNIE DO OJCA !!!

I tak zmienimy prawo - wprowadzając tę zasadę.

48. Data: 2006-12-04 07:06:16

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Na wszystkie babskie problemy jest proste lekarstwo:
>
> WSZYSTKIE DZIECI NALEŻĄ WYŁĄCZNIE DO OJCA !!!

Jasne, jasne... nie potrafi zarobic na 300 PLNów alimentów a utrzyma
dzieci - karmiac je tynkiem ze ścian chyba :)

E.

49. Data: 2006-12-04 07:45:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> Jasne, jasne... nie potrafi zarobic na 300 PLNów alimentów a utrzyma
> dzieci - karmiac je tynkiem ze ścian chyba :)
>
> E.

Gdyby tak było od początku - musiałby...

Inna sprawa - "widziały gały co brały"

50. Data: 2006-12-06 13:44:33

Od: "Misia" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Misia napisał(a):
> Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> [...]
>
> Aby makaron był miekki, należy po ugotowaniu przelać zimną wodą i wrzucić
> jeszcze raz do czystego wrzątku i pozostawić na trochę pod przykryciem.
Dziękuję, na pewno wypróbuję ten sposób. Choć dziwna rzecz, bo
ciasto pierogowe wychodzi mi mięciutkie, więc stwierdziłam, ze może
makaronowe jest twardsze z powodu duzej ilości jajek...

Fakt za duzo jajek, moze daj mniej jajek a odrobine masla i ciepla wode
pozdr Misia

Re: Patent
PRZEPRASZAM...
Racuchy i ocet
polędwica wieprzowa nadziewana paluszkami krabowymi
co z buraków ?