Re: Matka wysługuje się synem.

Data: 2006-04-05 19:57:05
Temat: Re: Matka wysługuje się synem.
Od: "Justyna N" <c...@p...pl>

Użytkownik "LeoTar" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e1139q$se1$1@inews.gazeta.pl...

> Nie odrzuciłem, ja z niej korzystam, ale zauważam terż ile radości
> (poprawa
> własnewgo wizerunku) sprawia genetykom "wynalezienie" czegoś nowego. Tyle,
> ze
> jest to radosna twórczośc ludzi z kompleksami.

Korzystasz z niej wybiórczo nie uznając praw jakimi się rządzi, nie
rozumiesz pojęć jakie stosuje ani nie uznajesz wyjaśnień. Podciągasz
genetykę pod teorię informacji zapominając, że genetyka odnosi się do
organizmów żywych. Tym samym w rzeczywistości odrzucasz genetykę.

> Tak, uważam, że swiat jest zdeterminowany i nie ma przypadków. A bóg nie
> jest
> mi potrzebny do podejmowania decyzji, mam własny rozum, którym się kieruję
> za którego decyzje podejmuję odpowiedzialność.

Ale Biblią się posługujesz. Więc używasz czegoś w czego natchnione powstanie
nie wierzysz.

> Zycie.

Co Ci zostaje na poparcie Twojej teorii? Na znalezienie sensu w.w. życia?

> Al e taka jest właśnie moja rzeczywistość. I nie zagalopuj się, że nie ma
> ona
> pokrycia w nauce, religii. Tylko przyjrzyj się dokladnie wersom Pisam
> Świetego
> a zobaczysz, że to o czym mówie ma sens.

Nie znalazłam. Napisałam to już w wątku "Opowieść o Adamie i Ewie" ponieważ
nie czytałeś to przytoczę.

"> Byli sobie Adam i Ewa, pierwszi ludzie. Nie wiedzieli skad się wzieli ale
> tez pewnie o tym nie mysleli. Oboje czuli się niepewnie nie wiedzac kim
> sa, jakie sa ich mozliwosci. Nie byli tez swiadomi swoich zdolnosci
> tworczych.

"I stworzył Bóg człowieka na obraz swój.(...) Jako mężczyznę i niewiastę
stworzył ich" 1 Mojż. 1, 27
> Przypadkowo zapewne doszlo do wspolzycia seksualnego w wyniku którego
> narodzil się im potomek. A ponieważ urodzila go Ewa wiec doszla do
> wniosku, ze jest to jej wylacznie wytwor, ze jest jego WYLACZNA
> stworczynia a zatem i wlascicielka. Fakt posiadania dziecka zaspokajal jej
> brak poczucia wlasnej wartosci.

"(...) i rzekł do nich Bóg: Rozradzajcie się i rozmnażajcie się i
napełnijcie ziemię" 1 Mojż. 1, 28

> Żadne z nich nie skojarzylo pewnie faktu wspolzycia z narodzinami dziecka.

"Do kobiety zaś rzekł: Pomnożę dolegliwości brzemienności twojej, w bólach
będziesz rodziła dzieci, mimo to ku mężowi twemu pociągać cię będzie
pragnenia twoje, on zaś będzie panował nad tobą" 1 Mojż. 3,16

Reszty nie cytuję. I teraz powiedz mi gdzie w Bibli masz potwierdzenie
Twojej teorii? Albo ja mam inną Księgę Rodzaju (1 Mojżeszowa) [wydanie 1975,
Brytyjskie i Zagraniczne Towarzystwo Bibilijne-wątpie czy coś się zmieniło,
aż tak drastycznie] albo Ty robisz jakąś nieuzasadnioną nadinterpretacje."

> (...)

> To miała byc metafora, a Ty się czepiasz o słowa.:)

Jakby nie patrzeć posługujemy się słowami. Nie mogę odczytać z literek kiedy
używasz metafor, żartujesz itd. Moje umiejętności telepatyczne nie
korzystają z internetu. ;)

> Pierwsze wnioski zawsze są związane z konkretnym "przypadkiem". Chociaż
> jak
> zapewne juz wyczytałaś ja uważam, że przypadków nie ma, że wszystko jest
> zdeterminowane.

Ujmę to inaczej. Generalizujesz opierając się na przykładzie Twojej żony.
Brak odniesienia do ogółu, bo nie podajesz innych przykładów popierających
Twoją wypowiedź.

> A nie uważasz tak w głębi swej kobiecej duszy?

Nie. Lubię seks, sprawia mi przyjemność i lubię facetów.

> Dziecko, któremu nie udaje się choć na moment zrównoważyć uzależnienia od
> rodziców umrze, albo ucieknie w "autyzm", etc.

Uważasz, że dziecko, które rodzi się z np. zespołem Patau i umiera w
szpitalu zanim rodzicom uda się choćby je dotknąć też umiera z powodu
uzależnienia od rodziców?

> Właśnie to zrobiłaś.

To Twoje odczucie. Ja Ci tylko pokazuję błędy/niedociągnięcia w Twojej
teorii. Jeżeli odczuwasz je jako ataki to świdczy to o Twoim uprzedzeniu
względem kobiet.

> [...]
> doświadczen
> wnioski. I dotarłem do bram "piekielnych" walcząc o wyzwolenie syna.
> Później
> zdałem sobie sprawe z tego, że dotyczy to wszystkich dzieci i nietylko
> dzieci,
> również nas doroslych. A teraz uważam, że nadszedł czas by te wiedzę
> skutecznie przekazać innym. Kto zechce niech skorzysta, kto nie chce niech
> nie
> korzysta. Ot i cała prawda o mnie i moim byciu w Sieci. Każdy może dokonać
> wyboru indywidualnie i na własna odpowiedzialność.

Jeszcze raz. Nie odbieram Ci prawa do Twoich doświadczeń, wniosków, przeżyć
itd. Zwracam Ci tylko uwagę, że generalizujesz. Przekładasz swoje wnioski na
podstawie jednego przykładu na całą ludzkość.
Przez Ciebie zaczynam się powtarzać. Mam nadzieję, że już nie będę musiała.

--
c...@p...pl

"Never look back cause is hurt- my heart
is so cold. I feel the frost-never look back.
I feel the darkness on my shoulder.
The frost is in my heart"