Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: belfer <s...@d...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Mayra czy Invacare
Date: Thu, 21 Aug 2008 17:43:03 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 36
Message-ID: <g8k2sf$m4u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <g8br62$9t0$1@inews.gazeta.pl>
<4...@k...jackinia.homedns.org>
<g8jo7r$i2c$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: cdw15.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1219333839 22686 83.30.172.15 (21 Aug 2008
15:50:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Aug 2008 15:50:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
In-Reply-To: <g8jo7r$i2c$1@inews.gazeta.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 080821-0, 2008-08-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.inwalidzi:53721
Ukryj nagłówki
M... pisze:
> "Jacek Sztajnke" <s...@N...wp.pl> napisał:
>
>> Meyra jest równie awaryjna jak Invacare.
>
> [...]
>
>> Dziwi mnie taka sytuacja. Wydaje się, że obie firmy to wiodące firmy na
>> rynku. Ceny wózków moim zdaniem są bardzo wysokie, a ich niezawodność
>> jest bardzo niska.
>
> To rzeczywiście przykre, bo jednak cena powinna równać się jakości, a płaci
> się prawie jak za najtańsze modele samochodów.
> W efekcie jednak stwierdziłam, że nie wezmę droższego Invacera, bo nie chcę
> dopłacać, ze względu na powyższe stwierdzenie też. Wzięłam wózek trzeciej
> firmy Otto Bocka A 200 - zobaczymy, jak będzie z awaryjnością, ale
> przynajmniej nie będę się martwić, że za dużo dopłaciłam do interesu. No i
> to będzie coś nowego, firma nie tak popularna, ma siedzibę w Poznaniu, może
> będzie ok. Okaże się.
>
> pozdrawiam i dziękuję za obszerny opis
> M...
>
>
>
Ja używam tego wózka już od roku i jest bez zarzutu. Fakt, że tylko po
domu, bo nie mam jeszcze możliwości wydostania się nim na ulicę (z braku
platformy schodowej). Jedną z jego zalet jest możliwość demontażu.
http://www.ottobock.com/cps/rde/xbcr/ob_com_en/wmv_a
200_646DV11_480.wmv
Fakt, że tego demontażu dokonuje młoda silna dziewczyna (część z kołami
napędowymi waży chyba prawie 30 kg), a takiej obsługi firma nie dodaje
gratis do wyposażenia wózka ;).
Z poduszką Pneumata i z łamanym pantografem do joysticka jest nawet
wygodny i łatwo się manewruje i dojeżdza do stołu, czy biurka. Nie jest
to co prawda Mercedes typu ibot 4000 (za 30 000 $), ale ...
belfer
|