Re: Mąż mi się znudził :-(

From: Magdalena <m...@i...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Mąż mi się znudził :-(
Date: Tue, 29 Apr 2003 15:39:07 +0200

Edyta napisał(a):

> Witajcie
> Czytam grupę od pewnego czasu i postanowiłam także napisać. Wiem że to
> głupio brzmi "mąż mi się znudził" ale taka jest prawda ... niestety. Mój mąż
> mi się znudził. Jesteśmy trzy lata po ślubie i mamy dwuletnią córeczkę.
> Wcześniej byliśmy ze sobą pięć lat ale nie mieszkaliśmy razem. Mój mąż jest
> spokojnym człowiekiem, dogadujemy się nieźle on mi ustępuje a ja jemu,
> pomaga mi czasem jak ma chwilkę wolnego czasu, nie pije alkoholu, nie pali,
> ogląda programy przyrodnicze w TV i w ogóle "ze świecą takiego szukać" :)
> [...]

Może Ty zwyczajnie nie potrzebujesz mężczyzny do "szczęścia"?
Zachowujesz się podobnie jak mój mąż - nie mogę powiedzieć aby mi
odpowiadało takie zachowanie. Twój mąż też pewnie czuje się
nieszczęśliwy i odstawiony na inny tor. Po jakimś czasie staniecie się
sobie obcy. Czy warto?

Pozdrowienia
Magda