Mazurek daje ciała - przestał lubić PiS

21. Data: 2011-03-04 21:53:03

Temat: Re: Mazurek daje ciała - przestał lubić PiS
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie wiedziałbyś co to takiego jest prezent, gdyby nie wigilia,
to niech ci będzie.
Biedaku. ;)

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:jfjb3bu8rxu1.dlg@trenerowa.karma...

22. Data: 2011-03-04 21:55:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W necie?
W necie wszystkie instancje działają sychronicznie.

Ale to o wiele za bardzo skomplikowane dla "kurzych móżdżków". ;)

--

wiadomości news:1nurw42f7digx.dlg@trenerowa.karma...

23. Data: 2011-03-05 08:54:05

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-marzec-11 w ramce <news:ikrn3p$9kc$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Jeśli nie wiedziałbyś co to takiego jest prezent, gdyby nie wigilia,
> to niech ci będzie.
> Biedaku. ;)

Wiesz, jest tylko taki jeden dzień w roku... :)

24. Data: 2011-03-05 09:00:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

> [...]

> to niech ci będzie.
> Biedaku. ;)

Wiesz, jest tylko taki jeden dzień w roku... :)
Trenejro- oglądałeś "Ediego złomiarza"? Ten fragment, w którym Edi tłumaczy,
że to on decyduje, kiedy jest wigilia...niesamowite.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

25. Data: 2011-03-05 09:03:20

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-marzec-11 w ramce <news:ikrn7h$9vj$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> W necie?
> W necie wszystkie instancje działają sychronicznie.
>
> Ale to o wiele za bardzo skomplikowane dla "kurzych móżdżków". ;)

Pierdolisz jak potłuczony. Przykładasz se chrystusową wykładnię do swojego,
pożal_się_boże_ewangelizowania. Zakładasz pas "Got mit uns", pałka w dłoń i
hajhitla! Nawet wyobraziłem sobie Ciebie jako takiego małego, śmiesznego
hitlerowca, w za dużych galotach, który swoją robotę robi dobrze, a nawet
bardzo dobrze :)
I oczywiście jest Ci bardzo dobrze z poczuciem
"sam_przeciw_światu_i_do_tego_jako_jedyny_sprawiedli
wy" bo możesz swobodnie
dawać upust swojemu mega skurwysyństwu. Bez wysilania się na jakiekolwiek
relacje z kimś innym niż ze swoim własnym, prywatnym bogiem.
Spocznij!

26. Data: 2011-03-05 09:09:12

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-11 w ramce <news:iksu48$7mo$1@news.onet.pl> pędzel Chiron
zmalował:

> [...]
> Trenejro- oglądałeś "Ediego złomiarza"? Ten fragment, w którym Edi tłumaczy,
> że to on decyduje, kiedy jest wigilia...niesamowite.

Oglądałem, ale nie pamiętam fragmentu.

27. Data: 2011-03-05 09:25:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

> [...]

> tłumaczy,
> że to on decyduje, kiedy jest wigilia...niesamowite.

Podobne przesłanie jest w "Alicji w Krainie Czarów". Alicja dowiaduje się o
prezentach nieurodzinowych. No bo urodziny są tylko raz w roku- a
"nieurodziny" 364- to lepiej obchodzić swoje nieurodziny :-). Generalnie
chodzi w tym wszystkim o to, żeby nie czekać ze świętowaniem do jakiegoś
konkretnego dnia- tylko mieć w sobie wciąż taki nastrój świąteczny i żyć
tak, żeby każdy dzień był dla nas świętem. Sam zacząłem to praktykować-
pamiętam, jak mieliśmy problem w rodzinie- wpadłem na pomysł, żeby zrobić
taką świąteczna kolację dla nas- wystrzałową, wystawną. Naprawdę- nie
zapomnę tego nastroju. I wiesz co- pomogło:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

28. Data: 2011-03-05 09:49:54

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-05 10:25, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

==========================

> [...]
> konkretnego dnia- tylko mieć w sobie wciąż taki nastrój świąteczny i żyć
> tak, żeby każdy dzień był dla nas świętem.

Twoje zdrowie Chirek.

Qra

29. Data: 2011-03-05 12:52:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostrzegałem, że dla "kurzych móżdżków" to zbyt trudne.

W każdym razie przyjmij, że jesteś dla mnie ~nikim...
i prawdopodobnie ma to swoje uzasadnienie ewangeliczne.
Tyle.

--

wiadomości news:1iknwyezrgbuo$.dlg@trenerowa.karma...

30. Data: 2011-03-05 12:58:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i dostajesz wtedy prezent... od kogoś-tam?

Pewnie od kogoś takiego jak ja, co nie? ;)

--

wiadomości news:wc37omqykg5n$.dlg@trenerowa.karma...

> Wiesz, jest tylko taki jeden dzień w roku... :)

Kreacjonizm
11 września 1683 - jedna z najważnieszych dat w historii Europy?
Bartoszewski: w czasie okupacji mniej bałem się Niemców niż Polaków
Głupich nie sieją
Tylko dla osób o naprawdę mocnych nerwach.