Mąż właśnie wrócił...

41. Data: 2009-05-15 10:50:15

Temat: Re: Mążwłaśniewrócił...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 12:11:27 +0200, marcysia s. napisał(a):

> Dzwoneczki przy czapce?
>
> Żarty żartami, śmiech śmiechem, a to ich życie chyba

Jednak wątpisz? gdzie Twoja pewność?
:-)

> jest smutne. Obojga.
> Ucieczka w internet, ucieczka w pracę.
>
> A tu noce majowe, pachnące.
> Kiedy ludziom ze sobą jest dobrze, spędzają je ze sobą razem.

A tak, tak: własny taras nocą jest cudny do tego - mamy tam sporo do
roboty, ale to raczej w czerwcu, w maju zaś jeszcze wykorzystujemy nasze
okrągłe łóżko. Kurczę, po miłym tete a tete nigdy człowiek na takim łóżku
nie wie, w którą stronę jest ułożony, budząc się :-)

> Kiedy się kogoś kocha, nie plecie się do obcych o nim dyrdymał i nie sprowadza
> go do długości penisa i ilości kart kredytowych.

Zawężenie tematyczne jest niezbędne - przecież nie sposób opisac
wszystkiego, opisuję więc jedynie to, co jak widac rzeczywiście najlepiej
trafia do ciebie :-)

> Kiedy się choćby tylko uważa go
> za partnera, nie pozwala się, by ten ktoś harował do pierwszej w nocy, bawiąc
> się w tym czasie głupotami (usenetem).

Tak ci powiedział Twój wypoczęty mąż?
A nie powiedział ci, że prawdziwy mężczyzna nie pozwala, aby jego kobieta
chodziła na polowanie, żeby wyżywić rodzinę? Strasznie nie lubię pracować,
mój mąż zaś lubi - taki mamy przestarzały, pierwotny układ, że w naszej
rodzinie to mężczyzna poluje na mamuta, a kobieta tego mamuta piecze :-)

> Chyba, że się jest skrajną egoistką.
> Normalny człowiek nie plotkuje o własnym bracie do obcych ludzi z grupy
> dyskusyjnej, o których się zresztą mówi przy innych okazjach źle, z wyższością i
> z pogardą. Kiedy się normalnie żyje w rodzinie, kocha partnera i ma w życiu cel,
> nie żyje się na wirtualny pokaz.

Widać po tobie to szczęście :-)
Nie możesz znieść myśli, że choć część z tego, co piszę, mogłaby okazać się
prawdą.
:-)

42. Data: 2009-05-15 10:53:58

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Nie możesz znieść myśli, że choć część z tego, co piszę, mogłaby okazać się
> prawdą.
> :-)
http://w472.wrzuta.pl/audio/8m1YYrFqKsO/pole_magnety
czne_-_telefon_autentyk_bialystok

--
"Truth or happiness. Never both."

43. Data: 2009-05-15 11:00:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 12:53:58 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> http://w472.wrzuta.pl/audio/8m1YYrFqKsO/pole_magnety
czne_-_telefon_autentyk_bialystok

Przyślij mi egzorcystę :->

44. Data: 2009-05-15 11:03:31

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 <a...@p...onet.pl>

> http://w472.wrzuta.pl/audio/8m1YYrFqKsO/pole_magnety
czne_-_telefon_autentyk_bialystok

Ja tu muszę mamuta zabić do 15:00 a Ty taki przebijający przeponę długi
kawałek podajesz? :))))))
Ożesz.

Saulo

45. Data: 2009-05-15 11:06:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie adamoxx1 <a...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> http://w472.wrzuta.pl/audio/8m1YYrFqKsO/pole_magnety
czne_-_telefon_autentyk_bialystok

No, dowód już jest!

Qra

46. Data: 2009-05-15 11:54:52

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcysia s." napisał w
wiadomości:

> [...]

> pogardą. Kiedy się normalnie żyje w rodzinie, kocha partnera i ma w
> życiu cel, nie żyje się na wirtualny pokaz.

To prawda, ale Ikselka o tym jeszcze nie wie.

michał

47. Data: 2009-05-15 12:05:25

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Widać po tobie to szczęście :-)
> Nie możesz znieść myśli, że choć część z tego, co piszę, mogłaby
> okazać się prawdą.
> :-)

Tak jak nie można znieść myśli, że Ziemia jest płaska. :)

michał

48. Data: 2009-05-15 12:11:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 13:03:31 +0200, Saulo napisał(a):

> adamoxx1 <a...@p...onet.pl>

czne_-_telefon_autentyk_bialystok

> Ja tu muszę mamuta zabić do 15:00 a Ty taki przebijający przeponę długi
> kawałek podajesz? :))))))

Do 15:00 to się zabija mamuta na ciepłej podsadce, p..dząc w stołek, po
czym odbiera pensyjkę. A mój mąż pracuje ciężko "na swoim" - tu się pracuje
30 godzin na dobę z sezonie, ale za to zimę mamy wolną - mamy wtedy
wakacje, a mamuty leżakują na koncie :-)

49. Data: 2009-05-15 12:12:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 13:06:02 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie adamoxx1 <a...@p...onet.pl> tak oto plecie:

czne_-_telefon_autentyk_bialystok

> No, dowód już jest!
>
> Qra

I to jaki! - rura w gaz!
:-D

50. Data: 2009-05-15 12:12:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 13:54:52 +0200, michał napisał(a):

> Użytkownik "marcysia s." napisał w
> wiadomości:

> To prawda, ale Ikselka o tym jeszcze nie wie.

I się nie dowie :-)
Bo niby od kogo?
:-)

czy ja ostatnio coś mówiłem o cenzurowaniu internetu?
politycy i muzycy w jednym spali domku
nie znaczy nie
JESZCZE JEDEN...
HAJ !