Mckenzie-co wy na to?

1. Data: 2002-12-07 15:16:16

Temat: Mckenzie-co wy na to?
Od: "Oleńka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z was drodzy fizjoterapeuci lub lekarze slyszal cos o tej metodzie?
Czytalam sporo o tym na stronie instytutu i jestem zainteresowana szkoleniem
w tym temacie! Napiszcie czy warto!? Moze jest to kolejny sposob na
wyciagniecie pieniedzy?

Ola 28lat fizjoterapeutka z Katowic

2. Data: 2002-12-08 14:27:37

Temat: Re: Mckenzie-co wy na to?
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyciagniecie pieniedzy?
>

> Ola 28lat fizjoterapeutka z Katowic
>
> Cześć Ola jestem fizjoterapeutą i jestem w trakcie kursu zaliczyłem już
kurs A i B czyli dotyczący szyjnego, piersiowego i lędźwiowego kręgosłupa.
Wiesz nie chcę zachwalać ale robi wrażenie, trochę poprzewraca ci w głowie w
niektórych kwestiach ale też otworzy ci oczy na racjonalne myślenie. A co do
kasy to jest jednym z tańszych który kończy się certyfikatem honorowanym na
całym świecie - jeżeli jest prowadzony przez dr Tomasza Stengerta
licencjowanego instruktora.Jeżeli chcesz to mogę ci podać namiary i daty
kursów w następnym roku.
A jeżeli już pisze to może wiesz coś na temat emigracji fizjoterapeutów na
granicą bo chcę wyjechać i pracować w zawodzie i zbieram wszelkie na ten
temat informacje.
Do usłyszenie
Tomek

t...@p...onet.pl

3. Data: 2002-12-08 17:23:40

Od: "Oleńka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Tomek
>

> t...@p...onet.pl
> napisalam do ciebie na priv.mam dwa konta oba sa prawidlowe!
pozdrawiam iczekam na wiesci na priv

4. Data: 2002-12-08 20:32:16

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednostka prawdopodobnie myslaca <ast3df$i7k$1@news.tpi.pl>,
o...@o...pl napisala:

> Ola 28lat fizjoterapeutka z Katowic

Czy to jakies zawoalowane ogloszenie towarzyskie?? ;-)

--
Yellow Peril
Lepiej nic nie mowic i wydawac sie glupim, niz sie odezwac i rozwiac

5. Data: 2002-12-09 09:59:39

Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Cześć napisz czy dotarła do ciebie wiadomość Tomek

> Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> do
> na

> pozdrawiam iczekam na wiesci na priv

Obrzeki w ciąży
Ponawiam pytanie w sprawie czosnku i dziecka < 1 rok
Rehablilitacja kolana - ACL - GDZIE ??? [Wroclaw]
Żylaki
pigulki antykoncepcyjne i skutki uboczne [dlugie]