Mdlosci przy ruchach.

1. Data: 2004-05-31 22:59:37

Temat: Mdlosci przy ruchach.
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to moze byc, ze mdli mnie jak sie ruszam, tzn. podrazniany jest wowczas
zoladek. Pewna ulge przynosi bekniecie, ale nie na dlugo. Jak dotykam okolice
zoladka reka, to czuje ze jest wrazliwa.
adam

2. Data: 2004-06-01 08:23:30

Temat: Re: Mdlosci przy ruchach.
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
okolice
> zoladka reka, to czuje ze jest wrazliwa.

Podłączam się - zacząłem biegać i po kilku minutach mam straszne odbicia od
żołądka, tak jak przy refluksie - potworne. Rozgrzewkę przeprowadzam.

Co może być przyczyną?

pzdr
LN

3. Data: 2004-06-01 08:29:25

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> okolice
>
> Podłączam się - zacząłem biegać i po kilku minutach mam straszne odbicia od
> żołądka, tak jak przy refluksie - potworne. Rozgrzewkę przeprowadzam.
>
> Co może być przyczyną?

Ja nie mam zadnych odbic, a wiec nie na temat.
adam

4. Data: 2004-06-01 13:59:24

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam zadnych odbic, a wiec nie na temat.

Jak sięruszasz masz kłopoty z żołądkiem - na temat.

Nie bądźmy tacy ograniczeni ;)
pzdr
LN

5. Data: 2004-06-01 16:14:48

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sięruszasz masz kłopoty z żołądkiem - na temat.
>
> Nie bądźmy tacy ograniczeni ;)
> pzdr
> LN

Bezczelnych typow mozna znalezc wszedzie. Zaloz sobie swoj watek balwanie.
Prawdopodobnie celowo bruzdzisz na tym forum.

6. Data: 2004-06-01 17:11:54

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezczelnych typow mozna znalezc wszedzie. Zaloz sobie swoj watek balwanie.
> Prawdopodobnie celowo bruzdzisz na tym forum.

:-))

7. Data: 2004-06-01 17:17:46

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezczelnych typow mozna znalezc wszedzie. Zaloz sobie swoj watek balwanie.
> Prawdopodobnie celowo bruzdzisz na tym forum.

I Ty się dziwisz że masz kłopoty z żołądkiem? Za dużo nerwów.
Wyleczyłeś już swój nocny refluks?

pzdr
LN

do medykow znajacych angielski
okulary polaryzacyjne - jaki wplyw na oczy?
[og] Książka "Chemia ograniczna. Krotkie wyklady"
Wielkość źrenic
ból zęba