Męcząca czkawka.

1. Data: 2003-11-16 15:14:19

Temat: Męcząca czkawka.
Od: "Sluchaj" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście jak wszyscy mam pytanko, czy jest jakieś lekarstwo lub sposób na
męcząca czkawkę. Takie proste sposoby jak cukier, wstrzymanie oddech
działają tylko chwilowo.
Dotyczy to osoby 24 letniej, od wczoraj z niewielkimi przerwami. Czy walić
zaraz do lekarza ? Jest to sprawa raczej pilna.

--
Pozdrawiam.

2. Data: 2003-11-16 18:20:46

Temat: Re: Męcząca czkawka.
Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sluchaj" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dotyczy to osoby 24 letniej, od wczoraj z niewielkimi przerwami. Czy walić
> zaraz do lekarza ? Jest to sprawa raczej pilna.

popros niech ktos cie z nienacka i niespodziewanie przestraszy. U mnie
zawsze dziala na czkawke.

3. Data: 2003-11-16 18:47:20

Od: "Sluchaj" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> popros niech ktos cie z nienacka i niespodziewanie przestraszy. U mnie
> zawsze dziala na czkawke.
Dzięki lecz niestety nie zawsze działa, na męczącą czkawkę.
Zapomniałem i ten sposób opisać przy cukrze.

--
Pozdrawiam.

4. Data: 2003-11-16 19:32:02

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sposób
> walić

> Dzięki lecz niestety nie zawsze działa, na męczącą czkawkę.
> Zapomniałem i ten sposób opisać przy cukrze.

Moj Przyjaciel ma niezla metode, w ktora nie wierzylam a z ciekawosci
sprobowalam i podzialalo.
Wstrzymaj oddech i na wstrzymanym oddechu wypij pare lykow wody; potem
wypusc powietrze.

Anka

5. Data: 2003-11-16 19:32:05

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj wrote:

> sposób
> walić

> Dzięki lecz niestety nie zawsze działa, na męczącą czkawkę.
> Zapomniałem i ten sposób opisać przy cukrze.

Można jeszcze spróbować pić wodę z drugiej strony szklanki. Trzeba się
trochę nagimnastykować, ale bywa skuteczne :)

6. Data: 2003-11-16 19:44:03

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bp8j9s$e9a$...@n...onet.pl,
Anka Łazowska <a...@c...pl>:

> Moj Przyjaciel ma niezla metode, w ktora nie wierzylam a z ciekawosci
> sprobowalam i podzialalo.
> Wstrzymaj oddech i na wstrzymanym oddechu wypij pare lykow wody; potem
> wypusc powietrze.

Dla mnie niezawodnie dziala picie wody "od drugiej strony" szklanki - z
mocnym sklonem pijemy tylnym skrajem, gorna warga w dole.

Przy uciazliwej nawrotowej czkawce sprawdzilbym, czy nie ma nadkwasoty lub
choroby wrzodowej.

--
Robert

7. Data: 2003-11-17 03:23:07

Od: "czaszka" <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Można jeszcze spróbować pić wodę z drugiej strony szklanki. Trzeba się
> trochę nagimnastykować, ale bywa skuteczne :)

cześć

Ja znam jeszcze taką metodę :-) , że musisz poprosić kogoś by zatkał ci uszy
a ty w tym czasie łykasz 10 łyków wody :-) nie odychając....W organizmie
tworzy się ciśnienie które likwiduje czkawkę ;-)

8. Data: 2003-11-17 20:39:47

Od: "Sluchaj" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielki dzięki za zainteresowanie. Sprawa dotyczyła nie mnie tylko mojego
syna, poszedł dzisiaj do lekarza i dostał maetoclopramidum i controkoc,
podejrzewane są sprawy żołądkowe.

I do Izy.
Przepraszam, jeżeli dostałaś (lub wcale) tę wiadomość kilka razy, ale coś
powaliło się
na mojej poczcie.
Pozdrawiam.

Seks i problemy zdrowotne
Po znieczuleniu przewodowym
prośba o przetłumaczenie pewnych rzeczy :)
problem z oczami raz jeszcze
NIedowaga