Medjugorie

11. Data: 2015-01-26 21:01:22

Temat: Re: Medjugorie
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 20:03, zdumiony pisze:

> A czym się charakteryzuje ta spowiedź, jest wypytywanie o szczegóły?

Liczysz, że po obcemu języku to się coś ukryje? ;)

Ewa

12. Data: 2015-01-26 21:05:16

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 21:01, FEniks pisze:

> Liczysz, że po obcemu języku to się coś ukryje? ;)

Hehe

13. Data: 2015-01-26 21:50:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Po co aż Medżugorie? Jak to Polacy cudze zawsze chwalą, bo swojego nie
>znają - pojedź do Łagiewnik (Kraków). Jeśli trafisz na dobrego spowiednika
>(a tam >są raczej sami dobrzy), to i o przełom nietrudno, a jeszcze i (dwa
>w jednym) sesję psychoterapeutyczną zaliczysz, ale taką, która Ci naprawdę
>garść życiowych >problemów rozsupła. Mówię z doświadczenia. Warto
>spróbować, a nuż dowiesz się, czym może być (i powinna) spowiedź...
>Jest tylko jedno niebezpieczeństwo - że po takiej spowiedzi nie będziesz
>chciał innej, tej z najbliższego kościoła i tak jak teraz będziesz się
> [...]
Ja trafiłem na świetnego- w Słupsku, przed ślubem. Trzymał mnie z trzy
godziny- dosłownie:-)

--

Chiron

14. Data: 2015-01-26 21:57:07

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 20:02:20 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
żeby pójść...

> A czym się charakteryzuje ta spowiedź, jest wypytywanie o szczegóły?

Nie. Absolutnie nie. Przynajmniej mnie to na pewno nie spotkało, nie po to tam
jechałam i zresztą nie ze mną te numery jakby co. Jest zupełnie cos innego - SAMA
wszystko ze szczegółami opowiedziałam i powiem Ci, że zupełnie nie wiem, jak się to
stało, że wyśpiewałam wszystko i to bez nacisku.
:-)
W końcu chyba nie po to się tam wybiera i w końcu jedzie, żeby ściemniać - skoro już
się tam jedzie. Więc jeśli nie masz prawdziwej potrzeby zrobienia czegoś NAPRAWDĘ, to
daruj sobie, szkoda czasu i atłasu i trwaj w obecnym stanie.

--
XL

15. Data: 2015-01-26 22:07:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-26 21:50, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Może chciał gdzieś odwieść?

16. Data: 2015-01-26 22:25:12

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 21:50:12 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ja trafiłem na świetnego- w Słupsku, przed ślubem. Trzymał mnie z trzy
> godziny- dosłownie:-)

Mnie trzymał" godzinę, ale nie odczuwałam tego zupełnie, to było jak 5 minut -
zupełnie straciłam poczucie czasu (dopiero mąż mi powiedział, bo czekał na mnie po
swojej spowiedzi), tak poważna i głeboka była to ROZMOWA. To nie do uwierzenia -
wyszłam stamtąd zupełnie (wiesz, co to znaczy "zupełnie"?) wyzwolona od pewnego
dręczącego problemu natury emocjonalnej, z którym nie dawałam sobie rady od śmierci
Ojca. Wystarczyło JEDNO (co prawda dosyć długie) zdanie tego księdza i pyk, po
problemie. Niesamowite.

--
XL

17. Data: 2015-01-26 22:29:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Może chciał gdzieś odwieść?

Chciałaś napisać "odwieźć"?. No ale wtedy nie miałem autka.
:-)))

--

Chiron

18. Data: 2015-01-26 22:36:33

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 22:07:45 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:

> Może chciał gdzieś odwieść?

Jeśli już odwodzić, to tylko od czegoś albo coś... Ale i odwieźć potem można, byle
dokądś. Odwieźć "gdzieś" niby też można, jak się człek koniecznie uprze - byle
pozostając w granicach. Ja na przykład często jestem odwożona w Kielcach 333-]

--
XL

19. Data: 2015-01-26 22:42:42

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 22:28:52 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Chciałaś napisać "odwieźć"?. No ale wtedy nie miałem autka.
> :-)))

A może chciał Cię tylko odwieść od odwiezienia? Gorzej, gdyby chciał Cię rozwieźć...
upsss, rozwieść lub przynajmniej przywieść do rozwodu :-D

--
XL

20. Data: 2015-01-26 22:51:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>A może chciał Cię tylko odwieść od odwiezienia? Gorzej, gdyby chciał Cię
>rozwieźć... upsss, rozwieść lub przynajmniej przywieść do rozwodu :-D
Nie mógł- to było przed ślubem
:-)
--
Chiron

Spaprani na sumieniu
kolejny atak na kościół
Dulszczyzna
Debilizm to choroba psychiczna, bo debil rzuca się jak niezrównoważony na świat którego nie rozumie
"Pokaż jak ciągniesz"