"Pokaż jak ciągniesz"

1. Data: 2015-01-24 16:29:14

Temat: "Pokaż jak ciągniesz"
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rok 2015 | Gazeta.pl:

O sprawie zawiadomili policję rodzice 11-latków, którzy chodzą do podstawówki we wsi
pod Jasieniem (koło Żar).

Uczniowie poskarżyli się, że ksiądz na lekcji religii rozpiął rozporek, włożył tam
butelkę i powiedział: "Pokaż, jak ciągniesz".

W piątek tuż po godz. 17.30 został zatrzymany przez prokuratorów (gazeta.pl,
23.01.2015).

***

Komentarz redakcji:

Czy wiesz co się dzieje na katechezie w szkole Twojego dziecka?

http://watykanizacja.blogspot.com/2015/01/ksiadz-kat
echeta-zatrzymany-za-pokaz.html?m=1

2. Data: 2015-01-24 19:45:58

Temat: Re: "Pokaż jak ciągniesz"
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
>

> ***
>
> Komentarz redakcji:
>
> Czy wiesz co się dzieje na katechezie w szkole Twojego dziecka?

Hej globik!
Na tego księdza-ekshibicjonistę wymyśliłem neologizm: kUtecheta ;)))

--
????
???

3. Data: 2015-01-24 21:35:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Nauczyciele mają przygotowanie pedagogiczne, ale jakiś tuman w rządzie, uznał że
klerowi ono wyrasta samo, no i mamy konsekwencje afera za aferą, na wyścigi. Po
drugie , jakiś tuman z dziewiętnastego wieku uznał, że jak wyprze kleruś seks to on
zniknie, a wiadomo oddawna że zezboczeje, no konsekwencje. Debili i zboczeńców
wpuścili na porodówkę, inkubatory zniszczone, większość dzieci zgwałcona, świat
zboczeńca Teo w pełnym rozkwicie.

4. Data: 2015-01-24 21:45:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Debili i zboczeńców wpuścili na porodówkę, inkubatory
> zniszczone, większość dzieci zgwałcona

Cemlpubqmv snprg qb oheqryh v clgn:
-Wrfg xbovrgn j pvążl?
-N cb pb cnah gnxn?
-Avrjnżar,wrfg pml avr zn?
Erprcpvbavfgxn cbjvnqn,żr wrfg v jlflłn zężpmlmaę qb bqcbjvrqavrtb cbxbwh.
Snprg jpubqmv v jvqmv qmvjxę j pvąml. Cbqpubqmv qb avrw v jfnqmn wrw eęxr j
pvcę. An gb xbovrgn:
-Pb ebovfm?Cemlfmrqłrf fvę gh ehpunć pml avr?
N snprg an gb:
-Pujvyxn,anwcvrej anfgnjvę bqcbjvrqavb chcxę.

--
????
???

5. Data: 2015-01-24 21:46:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale gdybym był kobietom, to bym takim wiejskim debilom rzeczywiście wmawiał, że jak
się spuści to ja po 5 minutach będe w 7 miesiącu ciąży i niech huj głupi płaci
alimenty, cała wieś by płaciła.

6. Data: 2015-01-25 12:26:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Ale gdybym był kobietom, to bym takim wiejskim debilom rzeczywiście
> wmawiał, że jak się spuści to ja po 5 minutach będe w 7 miesiącu ciąży i
> niech huj głupi płaci alimenty, cała wieś by płaciła.

A kawał czytałeś, czy nie masz opcji ROT-13 w liczniku. Bo jest zbyt
drastyczny, żeby nawet przez usenet pchać go otwarym tekstem.

--
????
???

7. Data: 2015-01-25 12:30:16

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-25 o 12:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
> A kawał czytałeś, czy nie masz opcji ROT-13 w liczniku. Bo jest zbyt
> drastyczny, żeby nawet przez usenet pchać go otwarym tekstem.

Ja czytałem przez ROT-13 online, jest głupi i promuje pedofilie

8. Data: 2015-01-25 12:50:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> Ja czytałem przez ROT-13 online, jest głupi i promuje pedofilie

Raczej ją wyszydza tylko w sposób niesmaczny zdecydowanie. Właśnie dlatego
ROT-13.

--
????
???

9. Data: 2015-01-25 13:00:58

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-25 o 12:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Raczej ją wyszydza tylko w sposób niesmaczny zdecydowanie. Właśnie dlatego
> ROT-13.

Niedźwiedź i zajączek spotkali wróżkę, która powiedziała że spełni im
trzy życzenia.
Niedźwiedź mówi: chcę aby wszystkie niedźwiedzie (oprócz mnie) zamieniły
się w niedźwiedzice
Zajączek: chcę mieć szybki motor
-oj zajączku, zmarnowałeś życzenie
Drugie: Aby również w okolicznych lasach niedźwiedzie zamieniły się w
niedźwiedzice.
A ja chcę mieć najszybszy motor na świecie
- oj zmarnowałeś życzenie, moje ostatnie życzenie: aby wszystkie
niedźwiedzie na świecie zamieniły się w niedźwiedzice!
Na to zajączek:
moje trzecie życzenie: aby niedźwiedź był pedałem! I wsiadł na motor.

Zakazać Hellingera!
Bezdomność jako sposób na życie bez zobowiązań?
Nie daliśmy się głupocie
pigułka poronna
Jak się żyje w normalnym państwie